Przetargi.pl
Dostawa mierników dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
    ul. Wieżowa 8
    02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
    REGON: 14088677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pansa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mierników dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, jest dostawa mierników dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej zgodnie z poniższym podziałem przedmiotu zamówienia na części: 1) Część I – Dostawa przyrządu pomiarowego do detekcji i lokalizacji interferencji wraz z akcesoriami i szkoleniem z obsługi przyrządu; 2) Część II – Dostawa miernika mocy ciągłej i szczytowej w.cz. 3) Część III – Dostawa oscyloskopu, dwóch sztuk multimetru cyfrowego, dwóch zasilaczy laboratoryjnych, czterech sztuk miernika uniwersalnego, miernika cęgowego, dwóch sztuk miernika uniwersalnego, multimetru oscyloskopem oraz dwóch multimetrów cyfrowych. 4) Część IV – Dostawa miernika sygnału DVB-T/C oraz DVB-S/S2 5) Część V - Dostawa testera okablowania 6) Część VI – Dostawa dalmierza laserowego; 7) Część VII – Dostawa baterii ogniw guzikowych do mierników; Powyższe mierniki szczegółowo opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38552000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie Części I oraz Części II zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla danej części : 2.1. Dla Części I zamówienia w wysokości 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych). 2.2. Dla Części II zamówienia w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). W przypadku gdy Wykonawca ubiegał się będzie o obie wskazane powyżej części tj. część I i Część II dla których wymagane jest wniesienie wadium, winien je wnieść w wysokości wynikającej z sumy wymaganego wadium dla obu części. 2.3. W zakresie Części od III-VII Zamawiający nie określa wymagania wniesienia wadium. 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, w kancelarii – pokój 08 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AZP-2224-6/52/2019”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach