Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Ośno Lubuskie

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 571 330 , fax. 957 575 080
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1
    69220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 957 571 330, fax. 957 575 080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Grabno na długości ok. 270 mb (dz. nr ewid. 7, 13/2, 33), w tym: a) przebudowa istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych typu „PDTP” o wym.120x80x16cm łączonych przegubowo na całej szerokości płyty (tzw. system elastycznej nawierzchni) z wypełnieniem kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie # 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm; warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm; szerokość drogi 3,5 m; obustronne pobocze gruntowe szer. 75 cm na całej długości drogi; b) wykonanie dowiązania do drogi powiatowej 1275F oraz w miejscach łączenia trasy z istniejącymi drogami w postaci zjazdu o nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm w kolorze szarym na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie # 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa grubość 3 cm; c) wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni z kruszywa łamanego # 0/31,5 mm bazaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm; nawierzchnię należy zamiałować miałem kamiennym # 0/5 mm; zjazdy zakończone opornikami betonowymi 12x25 na ławie betonowej C12/15 z oporem; d) na odcinkach od km 0+038.12 do km +0.063.12 oraz pomiędzy km 0+151.02 i km 0+176.02 wykonanie poszerzeń jezdni do szerokości 5 m w postaci mijanki o długości 25 mb; e) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; f) humusowanie skarp z obsianiem wraz z wyplantowaniem terenów zielonych; g) wykonanie oznakowania pionowego; h) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową, uzupełnienie szczelin pomiędzy projektowanym krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią bitumiczną. 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gronów na długości ok. 254 mb (dz. nr ewid. 86, 40/3), w tym: a) wykonanie drogi o szerokości 5m w miejscu istniejącej drogi z kruszywa, z czego 3,5 m to jezdnia o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami z kruszywa o szerokości 0,75 cm; b) wykonanie mijanki o długości 25 mb z poprzedzającym klinem naprowadzającym na odcinku od km 0+162.50 do km 0+187.50 o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie # 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, warstwa odsączająca z piasku grubość 10 cm; c) wykonanie dowiązania do drogi powiatowej 1291F poprzez dowiązanie do istniejącego ścieku przykrawężnikowego; d) wykonanie dowiązania do drogi powiatowej 1316F poprzez przycięcie krawędzi istniejącej nawierzchni zjazdu bitumicznego i dołączenie nowoprojektowanej drogi gminnej do rzędnych istniejących zjazdu; e) wykonanie oznakowania pionowego; f) oczyszczenie istniejącej studni chłonnej wraz ze studzienką wpustu kanalizacji deszczowej. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (Projekty wykonawcze, STWiORB) stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie nawierzchni drogi dwuśladowej o nawierzchni z płyt betonowych, b) wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami; c) wykonanie poszerzeń jezdni, tzw. mijanki o długości 25 mb. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Oferta na wykonanie zamówienia - załącznik nr 1 SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 6) Potwierdzenie wniesienia wadium (patrz pkt. 8.9. SIWZ). 7) Kosztorys ofertowy. 8) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach