Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86134 Dragacz, Dragacz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz
86134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
REGON: 53437400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1935m z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1935m z podziałem na 2 części”: Część I – Zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej, wewnętrznej we Fletnowie w odcinku o długości 670 m”. Część II - Zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 0537003 Górna Grupa – Michale - II etap obejmujący drogę dojazdową do gruntów rolnych o długości odcinka 1.265 m w Michalu”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla każdej z dwóch Części: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości po 3.000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 15.03.2018 r., do godz. 1100. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Świeciu O/Dragacz nr konta: 50 8168 0007 0008 0217 2000 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM – Przetarg na zadanie pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Dragacz o łącznej długości 1935 m – Część:………… Zadanie pn.: „…………………………………………………………………………………………………….”. Wadium w formach, o których mowa w ppkt 2 – 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Dragacz (pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert. Na zewnątrz opakowania oferty należy dołączyć poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.: opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Ustawie Pzp. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, dowód potwierdzający wniesienie wadium, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także: w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo, w przypadku udostępnienia zasobów – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) - na wezwanie zamawiającego składa, wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dróg gminnych z podziałem na 4 części
Dodano: 2024-05-28 - Budowa ulicy Kruszańskiej w Inowrocławiu
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa dróg gminnych w gminie Książki
Dodano: 2024-02-15 - Budowa drogi gminnej nr 170256C oraz 170257C w miejscowości Makówiec gm. Chrostkowo
Dodano: 2024-01-09 - „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi woj. nr 553 z drogą gminną nr 100464C w Łubiance
Dodano: 2023-08-21 - Budowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych, z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-08-10 - Remont trzech odcinków dróg gminnych.
Dodano: 2023-08-02 - Remont odcinków dróg powiatowych nr 2737C Cyprianka – Wielgie od km 2+480 do km 3+910 i nr 2933C Izbica Kujawska – Nowa Wieś – Błenna od km 10+690 do km 11+985
Dodano: 2023-06-20