Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi” .

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Batorego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 146 803 336
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 146 803 336
    REGON: 851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi” .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi” . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowa drogi w m. Braciejowa kier ,,Okop” na dz. nr ewid. 1532 w km 0 + 000 – 0 + 300 2) Przebudowa drogi w m. Braciejowa na przysiółku ,,Dział” w km 0 + 000 - 0 + 360 3) Przebudowa drogi w m. Brzeżnica ulica Brzozowa na dz. nr ewid 1382 w km 0 +000 – 0 + 640 4) Przebudowa ulicy Brzozowej w m. Wola Brzeźnicka w km 0 + 000 -0 + 460 5) Przebudowa drogi w m. Głobikowa w kier Grudnej na dz. nr ewid 283 w km 0 + 150 – 0 + 350 6) Przebudowa drogi w m. Gumniska kier. P. Węgrzyn na dz. nr ewid . 543/9, 509/3, 544/9 w km 0 + 150 – 0 + 600 7) Przebudowa drogi w m. Kochanówka tzw. Pustka na dz. nr ewid. 2424/2, 2423/2, 2422/2 w km 0 + 000 – 0 + 283 8) Przebudowa drogi w m. Kozłów kier Cetnarski w km 0 + 000 – 0 + 150 9) Przebudowa drogi w m. Kozłów wraz z budową chodnika wzdłuż stawów rybnych na dz. nr ewid. 1541, 1561/2, 703/1 w km 0 + 000 – 0 + 286 10) Przebudowa drogi w m. Latoszyn w kier Szatkowski na dz. nr ewid 16 w km 0 +000 – 0 + 190 11) Przebudowa drogi w m. Latoszyn w kier Gołąb na dz. nr ewid 480/1, 464/21, 464/30 w km 0 + 000 -0 + 160 12) Przebudowa drogi w m. Nagawczyna w kier Świerczek na dz nr ewid 2376 w km 0 + 000 – 0 + 050 13) Przebudowa drogi w m. Nagawczyna od dr pow. do dr gminnej wzdłuż rzeki Perełka na dz nr ewid 916/1 w km 0 + 000 -0 + 250 14) Przebudowa drogi w m. Nagawczyna w kier Bury w km 0 + 000 – 0 + 120 15) Przebudowa drogi w m. Nagawczyna w kier P. Szymaszek w km 0 + 000 – 0 + 200 16) Przebudowa drogi w m. Paszczyna w kier PGO na dz. nr ewid. 1137/1, 1137/2 w km 0 + 000 – 0 + 110 17) Przebudowa drogi w m. Paszczyna na ,,Zarzeczu” na dz nr ewid . 1148 w km 0 + 000 – 0 + 130 18) Przebudowa drogi w m. Podgrodzie kier ,,Jaskronije” na dz nr ewid. 332/1 w km 0 + 200 – 0 + 450 19) Przebudowa drogi w m. Podgrodzie kier P. Czapla w km 0 + 000 – 0 + 250 20) Przebudowa drogi w m. Pustynia kier P. Zaworski na dz nr ewid .515/8, 515/7, 515/5 w km 0 + 000 – 0 + 210 21) Przebudowa drogi w m. Pustków kier P.Ptak, Ferfecka na dz nr ewid. 678/2, 678/4, 196 w km 0 + 000 – 0 + 444 22) Przebudowa drogi w m. Pustków- Krownice od dr pow. w kier cmentarza na dz nr ewid 2901, 1978, 3982 w km 0 +000 – 0 + 250 23) Przebudowa drogi w m. Pustków-Krownice ,,Rudki’ do ringu na dz nr ewid 3060 w km 0 + 000 -0 + 470 24) Przebudowa drogi w m. Stasiówka kier P.Mądro na dz. nr ewid 1724/1, 1727 w km 0 + 000 -0 + 640 25) Przebudowa drogi w m. Stobierna w kier P. Momola na dz. nr ewid 559/4 w km 0 + 000 – 0 + 140 26) Przebudowa drogi w m. Zawada ,,Biała Droga” na dz. nr ewid . 1025/1 w km 0 + 350 – 0 + 470 oraz poszerzenie z płyt betonowych ażurowych zbrojonych 27) Przebudowa drogi gminnej do kładki w m. Zawada 28) Przebudowa chodnika w m. Nagawczyna kier P. Magdziak na dz. nr ewid. 223 w km 0 + 000 – 0 + 080 29) Przebudowa drogi w m. Stobierna-Laskowa -likwidacja przełomów nawierzchni bitumicznej 30) Przebudowa drogi w m. Stasiówka na ,,Zosieńkę” od mostu do krzyżówki na dz. nr ewid. 1561/2, 703/1 w km 0 + 000 – 0 + 500 31) Przebudowa drogi w m. Nagawczyna od łącznika od Osiedla na dz. nr ewid 2024/2 w km 0 +000 – 0 + 090 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa tj. : - rysunki, plany, mapy, przekroje normalne i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określeni rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - opracowane przez: mgr inż. Bronisław Szymaszek, ul. W. Macha 2k, 39-200 Dębica. Ilekroć w dokumencie: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót występuje pojęcie -Inżynier kontraktu- lub -Kierownik projektu- należy przez to rozumieć inspektora nadzoru inwestorskiego, Kierownika Zamawiającego lub osobę upoważnioną przez Kierownika Zamawiającego. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR są zamieszczone jako załącznik do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.ugdebica.pl w zakładce : Zamówienia publiczne. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać i przedłożyć Inwestorowi inwentaryzację geodezyjną- powykonawczą, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Inwestor dokona zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Dębicy. Dokument zgłoszenia robót nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Wypełniając dyspozycję zawartą w art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności wymagania adekwatne do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych - zostało zawarte w Opisie technicznym, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Projekt jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. 4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na roboty budowlane, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. : - roboty budowlano-montażowe przy układaniu mas bitumicznych oraz kostki brukowej lub betonowej. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia- robót budowlanych. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) - czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. W konsekwencji będzie traktowane jako nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu … oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu …. oraz brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w miesiącach. 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach