Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i powiatowych usprawniających komunikac je pomiędzy gminą Grudusk, powiat ciechanowski i gminą Czernice Borowe, powiat przsnyski.

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
  • Data zamieszczenia: 2011-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54 54
    06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
    REGON: 00054161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i powiatowych usprawniających komunikac je pomiędzy gminą Grudusk, powiat ciechanowski i gminą Czernice Borowe, powiat przsnyski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych: 1/ Droga Nr 120516 W Pszczółki Górne - Żebry o długości 1932,40 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - droga gminna, - klasa techniczna - L, - prędkość projektowana Vp - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość pasa drogowego - 6÷8 m - szerokość pasa ruchu - 4 m z poszerzeniem do 6 m w okolicy skrzyżowania z drogą wojewódzką, - obciążenie nawierzchni - 100 kN, - spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny - 2 %, Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego z zastosowaniem Silmentu o grubości 15 cm. Na długości ok. 32 m, przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką zastosowano poszerzenie jezdni do 6 m oraz warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 22W 35/50 o grubości 8 cm, - zjazdy: podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego z zastosowaniem Silmentu o grubości 15 cm,, nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, - pobocza: z pospółki o szerokości 1 m i spadkiem 7 %. 2/ Droga gminna Nr 120517 W Pszczółki Górne - Przywilcz o długości 1956,15 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - L, - prędkość projektowana - 40 km/h, - obciążenie - KR1, - szerokość pasa drogowego - 6 m, - szerokość jezdni - 4 m, - szerokość pobocza - 2x1,0 m, Konstrukcja drogi: - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 15 cm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - pobocze: z kruszywa naturalnego grubości 8 cm, - odwodnienie: poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów po obu stronach, wymagających oczyszczenia lub odtworzenia, - zjazdy: pod każdym zjazdem zaprojektowano przepusty ? 400 mm, Nie przewiduje się kolizji z istniejącymi urządzeniami. 3/ Droga gminna Nr 120509 W Kołaki Wielkie - Kosmowo o długości 1408,38 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 50 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 5,5 m, - szerokość pasa ruchu - 4 m, - spadek poprzeczny daszkowy - 2 %, Konstrukcja drogi: - warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm na poszerzeniach, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm kl. I lub II stabilizowanego mechanicznie, o grubości 15÷20 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - pobocza: szerokość 0,75 m po obu stronach z kruszywa naturalnego, przy zachowaniu spadku 4 %, - odwodnienie: odtworzenie istniejących rowów na całej długości w obrębie projektowanych robót, - urządzenia obce: sieć wodociągowa i telefoniczna, - zjazdy bramowe do granicy pasa drogowego wg powyższej technologii. 4/ Droga gminna Nr 120519 W Przywilcz - Kuskowo o długości 1669 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 5÷6 m, - szerokość nawierzchni drogi - 4 m, - spadek poprzeczny dwustronny - 2 %, Konstrukcja drogi: - na istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego na odcinku od km 0+810 do km 1+891 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-EN-13108-1 - grubość 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 wg PN-EN-13108-1 - grubość 4 cm - na odcinku od km 1+891 do km 2+182 dwuwarstwowa podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 24 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm - pobocza drogi szer. Od 0,75 m÷1 m z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - odwodnienie drogi istniejące, rowy w dobrym stanie i nie wymagają pogłębiania, - urządzenia obce: w obrębie projektowanych robót występuje sieć wodociągowa, telekomunikacyjna oraz sieć elektryczna. 5/ Droga gminna Nr 120518 Przywilcz - Zembrzus o długości 858 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 6 m, - szerokość nawierzchni drogi - 4 m, - spadek poprzeczny dwustronny - 2 %, Konstrukcja drogi: - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym (np. silment CQ-25) na miejscu z zastosowaniem gruntomieszarek lub recyklerów grubości 15 cm i szerokości 4,20 m, o wytrzymałości 1,5÷2,5 MPa, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 wg PN-EN-13108-1 - grubość 5 cm i szerokości 4 m, - pobocze z kruszywa naturalnego na szerokości 0,75÷1 m każde, stabilizowane mechanicznie, - zjazdy: stan dobry, - urządzenia obce: nie występują. 6/ Droga gminna Nr 120505 W Kołaki Wielkie - Rąbież Gruduski o długości 1935,73 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 50 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 5,50 m, - szerokość nawierzchni drogi - 4 m, - spadek poprzeczny daszkowy - 2 %, Konstrukcja drogi: - warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm na poszerzeniach - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm kl. I lub II stabilizowanego mechanicznie grubości 15÷20 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - zjazdy bramowe do granicy pasa drogowego wg powyższej technologii - pobocza drogi: szerokość 0,75 m po każdej stronie na całej długości z kruszywa naturalnego, przy zachowaniu spadku 4 %, - odwodnienie drogi: odtworzyć istniejące rowy na całej długości 7/ Droga powiatowa Nr 1201 W Grudusk - Kołaki Wielkie o długości 2690,61 mb Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - Z - szybkość projektowa - 50 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 6 m, - szerokość nawierzchni - 4,5 m w przekroju drogowym, - spadek poprzeczny daszkowy - 2 %, Konstrukcja drogi: - warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego grubości 15 cm na poszerzeniach, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, klasa I lub II, stabilizowanego mechanicznie, grubość 15÷20 cm na poszerzeniach, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm na poszerzeniach, - warstwa wyrównawcza na całej długości, grubości 2 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm na całej długości, - zjazdy bramowe do granicy pasa drogowego, - pobocza drogi: 2x0,75 m na całej długości drogi, - odwodnienie drogi - odtworzenie rowów na całej długości, - urządzenia obce: w obrębie projektowanych robót występuje sieć wodociągowa i telekomunikacyjna oraz sieć elektryczna, Budowa chodnika: - długość chodnika z wjazdami - 450 m - powierzchnia chodnika - 675 m2, Konstrukcja chodnika: - warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego grubości 8 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, grubości 7 cm, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm, na podsypce piaskowej, - krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm. Po wykonaniu robót ziemnych oraz wyrównaniu i nadaniu nawierzchni gruntowej poboczy odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych zgodnie z opracowaną niweletą podłużną drogi, należy ułożyć warstwę odsączająca grubości 15-20 cm na całym odcinku drogowym w miejscach poszerzeń w celu prawidłowego odwodnienia korony drogi, następnie warstwą tłucznia grubości średnio 15 cm wykonać podbudowę drogi powiatowej na poszerzeniach. Po wykonaniu podbudowy należy ułożyć warstwę wyrównawczą z asfaltobetonu grubości średnio 2 cm, następnie wiążącą z betonu asfaltowego grubości 4 cm również na szerokości poszerzeń a na całej szerokości projektowanej drogi powiatowej warstwę ścieralną grubości 3 cm z betonu asfaltowego wg. PN. Wszystkie warstwy oddzielać emulsją asfaltową samorospadową. 8/ Droga powiatowa Nr 2319 W w Przywilczu o długości 513 m Podstawowe parametry techniczne: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - przekrój półuliczny, o jezdni dwuspadowej, szerokości 6 m, Konstrukcja nowej jezdni na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-EN-13108-1, grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 wg PN-EN-14108-1, grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm, Konstrukcja istniejącej jezdni poszerzanej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 o PN jw., grubości 4 cm, - warstwa wyrównawcza wzmacniająca z betonu asfaltowego 0/16 wg PN jw., grubości 4 cm, Konstrukcja chodnika: - kostka betonowa, brukowa, szara, grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego, frakcja 0/31 mm, grubości 10 cm, - krawężniki betonowe 15x30 cm, podsypce cementowo-piaskowej, mocowany na ławie betonowej z betonu B-15, - obrzeże od strony pasa niezabudowanego betonowe 30x8 cm, ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości 5 cm, - wjazdy: z kostki betonowej typu Pol-bruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej grubości do 3 cm, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego cementem grubości 15 cm, Odwodnienie: - w celu odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni drogi powiatowej zostanie użyty istniejący układ odwadniający w postaci kolektora i wpustów deszczowych. W związku z poszerzeniem jezdni przebudowane zostaną 10 wpustów deszczowych, które zostaną dosunięte do projektowanego krawężnika po lewej stronie i poza krawędź projektowanej jezdni, po stronie prawej. Przebudowa polega na rozebraniu istniejących wpustów i wykonaniu nowych w nowym miejscu oraz połączenie ich z istniejącymi studniami rewizyjnymi na istniejącym kolektorze. 9/ Droga gminna Nr 320222 W Żebry - Kosmowo długości 3028,7 mb Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna - L, - kategoria ruchu - KR-1, - szybkość projektowa - 40 km/h, - szerokość korony drogi - 5,5 m, - szerokość nawierzchni - 4 m, - przekrój poprzeczny daszkowy - 2 %, Konstrukcja jezdni: - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego wg PN - grubość 2 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - zjazdy: do granicy pasa drogowego wg powyższej technologii z podbudową z tłucznia kamiennego, grubości 24 cm - pobocze 2x0,75 m z kruszywa łamanego, grubości 10 cm, - odwodnienie: istniejące rowy przydrożne, - istniejące uzbrojenie nadziemne i podziemne - nie kolidują. 10/ Droga gminna Nr 320231 W Chrostowo Wielkie - Wyderka długości 2338 mb Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna - L, - szybkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 5,50 m, - szerokość nawierzchni - 3,50 m, - przekrój poprzeczny - spadek daszkowy - 2 %, Konstrukcja drogi: - warstwa odsączająca z pisku grubości 15 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego, grubości 24 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość 4 cm, - zjazdy: do granicy pasa drogowego wg powyższej technologii z podbudową z tłucznia kamiennego, grubości 24 cm, - odwodnienie: do istniejących rowów przydrożnych, które należy oczyścić celem zapewnienia ich drożności, - istniejące uzbrojenie nadziemne i podziemne, - sieć elektryczna napowietrzna, - sieć wodociągowa, - sieć telekomunikacyjna podziemna. 11/ Droga gminna Nr 320232 Chrostowo Wielkie - Kuskowo o długości 2345 mb Podstawowe parametry techniczne: - droga klasy - L, - szybkość projektowa - 40 km/h, - szerokość korony drogi - 5,50 m, - szerokość pasa ruchu - 3,50 m, - spadek poprzeczny daszkowy - 2 %, - kategoria ruchu - KR-1. Konstrukcja jezdni: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 8 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - pobocze drogi: szerokość poboczy - 2x1,25 m, utwardzone tłuczniem kamiennym grubości 8 cm, - zjazdy: do granicy pasa drogowego z podbudową z tłucznia kamiennego, grubości 24 cm, - odwodnienie: do istniejących rowów odwadniających, które należy oczyścić, - obiekty obce w pasie drogowym: napowietrzna linia elektryczna, sieć wodociągowo-kanalizacyjna - podziemna sieć telekomunikacyjna. 12/ Droga gminna Nr 320228 W Czernice Borowe - Zembrzus Wielki o długości 3339,29 mb Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość korony drogi - 5,50 m, - szerokość pasa ruchu - 4 m, - spadek poprzeczny nawierzchni, daszkowy - 2 %, Konstrukcja jezdni: - od km 2+390 do km 3+362,9 - warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm na poszerzeniach, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubości 24 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm, - od km 0+22,9 do km 2+390, - oczyszczenie i uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną, - skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wg PN - grubość 4 cm, - zjazdy: zjazdy bramowe do granicy pasa drogowego, tak jak przy konstrukcji jezdni, - pobocza: przyjęto na całej długości drogi szerokość poboczy 0,75 m z materiałów zagęszczających, - odwodnienie: odtworzyć rowy odwadniające na całej długości, w miejscowości Czernice Borowe zaprojektować dodatkowo kratkę ściekową, którą należy podłączyć do istniejącego systemu odwadniającego, - w pasie drogowym istnieją: podziemna linia telefoniczna, sieć wodociągowa oraz napowietrzna linia energetyczna, - w miejscowości Czernice Borowe projektuje się wykonanie nowej nawierzchni chodnika o pw. 286 m2. 13/ Drogi: gminna Nr 320221 W Kosmowo - Kołaki Wielkie, Nr 320220 W Kadzielnia - Pawłówek, Nr 320217 W Pawłowo - Kosmowo oraz droga powiatowa Nr 3235 W Kosiły - Czernice Borowe, o łącznej długości 6535,7 mb Podstawowe parametry techniczne: Droga powiatowa Nr 3235 W - klasa techniczna - Z, - szybkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchy - KR-1, - istniejąca nawierzchnia - asfalt. Projekt zakłada budowę chodnika od km 0+303 do km 0+903, szerokości 2 m, z kostki brukowej grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm, przy podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm. Zjazdy do posesji na odcinkach chodnika należy wykonać z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm. Pod wjazdami i chodnikiem projektuje się kanalizację deszczową, z podłączeniem do istniejącego układu odwadniającego. Podbudowa pod wjazdami z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 24 cm. Drogi gminne: Kadzielnia - Pawłówek i Kosmowo - Kołaki Wielkie - klasa techniczna - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - kategoria ruchu - KR-1, - szerokość pasa ruchu - drogi jednospadowe, - pobocza: 2x0,75 m z kruszywa naturalnego 3,5÷4 cm, - odwodnienie dróg: poprzez spadki poprzeczne do istniejących rowów przydrożnych, które należy oczyścić, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm. 14/ Droga gminna 320216 W Kosmowo - Rzęgnowo o długości 1138 mb Podstawowe parametry techniczne: - klasa drogi - L, - kategoria ruchu - KR-1, - szybkość projektowa - 40 km/h, - szerokość korony drogi - 5 m, - szerokość nawierzchni - 3,50 m, - przekrój poprzeczny daszkowy - 2 %, Konstrukcja drogi: - warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 24 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN, grubość 4 cm, - zjazdy: do granicy pasa drogowego wg technologii jw. Z podbudową z tłucznia kamiennego, grubość 24 cm, - pobocze: 2x0,75 m, - odwodnienie: do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają oczyszczenia, - obiekty obce: napowietrzna linia elektryczna, podziemna linia telefoniczna, sieć wodno-kanalizacyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 100.000 zł., (słownie: sto tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Grudusk w Banku Spółdzielczym w Grudusku, nr konta: 07822000040000016920000001. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach