Gmina Suchowola ogłasza przetarg
- Adres: 16150 Suchowola, pl. Kościuszki
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
- Data zamieszczenia: 2017-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
pl. Kościuszki 5
16150 Suchowola, woj. podlaskie
tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
REGON: 59950300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dawnej szkoły podstawowej w Wólce na potrzeby świetlicy wiejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Szkole Podstawowej w Wólce na świetlicę wiejską i wykonaniem niezbędnych robót budowlanych. 2. Zakres robót obejmuje niżej wymienione czynności: Roboty budowlane - Roboty rozbiórkowe, przebicia i wykucia w murach - Zamurowania otworów w ścianach murowych - Podciągi, nadproża i słupy - Ścianki działowe - Tynki wewnętrzne - Okładziny i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów - Stolarka zewnętrzna i wewnętrzna - Podłogi i posadzki - Przebudowa wejść wraz z podjazdem dla wózków inwalidzkich i schodów zewnętrznych do piwnicy - Komin zewnętrzny - Elewacja murowanych ścian parteru wraz z dociepleniem zewnętrznym - Docieplenie cokołu fundamentowego wraz z wyprawą mozaikową - Zewnętrzna opaska budynku z płyt chodnikowych z obrzeżami a) Wewnętrzne instalacje elektryczne b) Wewnętrzne instalacje sanitarne i C.O. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Dokumentacje projektowa oraz załączniki do SIWZ. Tam, gdzie na rysunkach lub opisach, w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3. Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów, cech technicznych i jakościowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - Pięciu pracowników fizycznych wykonujący prace związane z robotami budowlanymi. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola: Bank Spółdzielczy w Suchowoli nr rachunku: 13 8094 0009 0000 0101 2000 0030 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap II
Dodano: 2024-05-10 - Remont sal lekcyjnych i korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Dodano: 2024-05-02 - „Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów” (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
Dodano: 2024-04-26 - „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12