Przetargi.pl
Bezgotówkowa dostawa paliwa (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz podległych placówek terenowych KRUS

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15099 Białystok, ul. Legionowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 497 300 , fax. 857 497 310
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
    ul. Legionowa 18
    15099 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 497 300, fax. 857 497 310
    REGON: 1251326200489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa dostawa paliwa (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz podległych placówek terenowych KRUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego ON w okresie 36 miesięcy do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz podległych Placówek Terenowych KRUS w Augustowie, Bielsku Podlaskim, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Kolnie, Łomży, Mońkach, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem, Zambrowie. 2. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) Sukcesywne tankowanie paliwa w ilościach detalicznych w łącznej szacunkowej ilości: - Pb 95 - 50.100 litrów, - ON - 4.200 litrów. 2) Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w podanych wielkościach. Dostawa będzie realizowana w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Tankowanie zbiorników samochodów dokonywane będzie bezgotówkowo, przy użyciu kart tankowania wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty tankowania muszą być zabezpieczone kodem PIN. 4. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego Wykonawca nie pobiera opłaty. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodów albo utraty lub zniszczenia karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w terminie 10 dni od dnia zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego. Opłata za wydanie takich kart będzie naliczana wg stawek taryfikatora obowiązującego u Wykonawcy w dniu ich wydania, jednak cena nie może przekroczyć 50,00 zł brutto za 1 kartę. 5. Bezgotówkowe tankowanie paliwa Pb 95 i ON za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania będzie możliwe na co najmniej jednej stacji paliw w granicach administracyjnych miast: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Dąbrowa Białostocka, Hajnówka, Grajewo, Kolno, Łomża, Mońki, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów oraz na stacjach benzynowych w miastach wojewódzkich położonych na terenie całego kraju. 6. Stacje, o których mowa w pkt. 5, będą czynne we wszystkie dni roku przynajmniej w godzinach 7.00-17.00. 7. Sprzedane Zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 8. Zamawiający w chwili obecnej posiada 21 samochodów służbowych, których ilość w czasie obowiązywania umowy będzie mogła ulec zmianie. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami. 10. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją benzynową w granicach administracyjnych miast: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Dąbrowa Białostocka, Hajnówka, Grajewo, Kolno, Łomża, Mońki, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy). Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez Wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie: (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 P.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wezwanie Zamawiającego co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży dokumenty i oświadczenia wskazane w cz. VI B pkt 1 SIWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży wykaz wskazany w cz. VI B pkt 3 SIWZ. 7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży oddzielnie dokumenty określone w cz. VI B pkt 2 SIWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.z.p. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w VI B pkt 2 SIWZ. 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w VI B pkt 2 SIWZ, dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach