Przetargi.pl
Przebudowa dachu nad salą gimnastyczną i zapleczem, obiektu przy ul Podmokłej 1 w m. Jasień, dz. nr 1012/2

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, XX lecia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4578872 , fax. 68 4578873
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    XX lecia 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 68 4578872, fax. 68 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu nad salą gimnastyczną i zapleczem, obiektu przy ul Podmokłej 1 w m. Jasień, dz. nr 1012/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Przebudowę dachu nad obiektem użyteczności publicznej - salą gimnastyczną i zapleczem przy ul. Podmokłej 1 w m. Jasień gm. Jasień; powiat Żarski woj. Lubuskie. w zakresie obejmującym m.in.: - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z warstwą dociepleniową z wełny mineralnej, - rozbiórkę rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, - rozbiórkę świetlika dachowego, - rozbiórkę okładzin kominów, - wykonanie nowego pokrycia dachowego, - montaż świetlika łukowego w kalenicy budynku, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej, - podwyższenie attyki, - wykonanie nowej okładziny kominów, - miejscową wymianę tynków z odgrzybieniem ścian wewnętrznych w miejscach występujących zacieków, - malowanie ścian wewnętrznych. Budynek usytuowany jest na dz. nr 1012/2, przy ul. Podmokłej w miejscowości Jasień,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych i 00/100 groszy). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie pzp. art. 45 ust. 6. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 53 1020 5460 0000 5002 0006 0475 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, w treści wskazującego co najmniej nr sprawy ZPOŚiP.271.1.2020.IPro 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, nie później jednak niż o godz. 1100 w dniu otwarcia ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia… . - do dnia…..", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), e) parafowany wzór umowy, poświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach