Przetargi.pl
Przebudowa dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przebudowy dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego. 2. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej i obejmuje m.in. następujące roboty: 1) roboty rozbiórkowe: a) demontaż pokrycia z papy asfaltowej, b) demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) rozbiórka płyt dachowych (szlichta cementowa, płyty korytkowe), d) demontaż istniejącego docieplenia (wełna mineralna, żużel paleniskowy), e) rozbiórka ścianek szczytowych istniejących stropodachów, f) rozbiórka kominów do poziomu stropu 2) roboty budowlane: a) wymurowanie ścianek szczytowych, ścianek usztywniających, wykonanie wieńca b) nadmurowanie kominów wentylacyjnych, c) montaż nowej konstrukcji więźby dachowej (wg części rysunkowej): d) impregnacja wszystkich elementów więźby i deskowania środkami grzybobójczymi, przeciwowadowymi, przeciwpleśniowymi oraz ogniochronnymi, e) wykonanie poszycia z płyt OSB-3 grubości 18mm, f) montaż obróbek blacharskich gzymsów, kominów, attyk, g) montaż wyłazów dachowych, h) ułożenie maty strukturalnej, i) wykonanie pokrycia z systemowych paneli dachowych łączonych na rąbek, j) montaż rynien i rur spustowych, k) montaż ław i stopni kominiarskich, montaż drabinki na ścianie szczytowej pomiędzy połaciami dachów, l) montaż instalacji odgromowej m) docieplenie poddasza wełną mineralną: - ułożenie na całości stropu folii paroizolacyjnej, - wyłożenie warstwy wełny mineralnej grubości 15 cm, - przykrycie wełny membraną paroprzepuszczalną, n) wymiana pokrycia przybudówki: - demontaż istniejących warstw pokrycia i rusztu, - wykonać nowy ruszt z legarów 7x14 cm w rozstawie 80 cm, - ułożenie wełny mineralnej gr.14 cm pomiędzy legarami, - rozpostarcie i przymocowanie membrany paroprzepuszczalnej, - przybicie łat drewnianych, - wykonanie pokrycia z powlekanej blachy trapezowej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 4) Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikami (Dyrektorem Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych, oraz Kierownikiem Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci) lokalizację zaplecza budowy. 5) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu z Użytkownikami. 6) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowo - budowlanych i zagospodarowania placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pomieszczeń rehabilitacyjnych w trakcie robót rozbiórkowych. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników budynku, Zamawiający wymaga w zależności od potrzeb wyznaczenia dróg tymczasowych. 7) W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku Zespołu Poradni i Ośrodka Rehabilitacji. 8) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych zostaną odtworzone przez Wykonawcę na jego koszt. 9) Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (papę należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 10) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 11) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi do zgłoszenia do użytkowania. 12) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach