Przetargi.pl
Przebudowa czterech dróg na terenie Gminy Dorohusk.

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa czterech dróg na terenie Gminy Dorohusk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 504 i 815 w miejscowości Brzeźno, Gmina Dorohusk. 1) długość przebudowywanej drogi 300,00m, szerokość 5,20m; 2) Zakres robót obejmuje: - wypełnienie szczelin między płytami istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową grubości średnio 10cm; - warstwa wiążąca szerokość 5,20 m z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm; - warstwa ścieralna szerokość 5,20m z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm; - umocnienie poboczy kruszywem na szerokości 1,0m obustronnie grubości 10 cm. 2 Przebudowa ulicy Pocztowej na działce nr 253 w miejscowości Świerże, Gmina Dorohusk. 1) długość przebudowywanej drogi 251,00m, szerokość 3,00m oraz poszerzenia na mijanki (3 szt. o wymiarach 10,0x2,0m); 2) Zakres robót obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem szerokości 3,0m z poszerzeniem na mijanki (3szt. o wymiarach 10,0x2,0m) grubości średnio 10cm; - warstwa ścieralna szerokości 3,0m z poszerzeniem na mijanki (3 szt. o wymiarach 10,0x2,0m) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm. 3 Przebudowa drogi gminnej Michałówka-Ostrów Odcinek C-D na działkach nr 356, 25, 427, Gmina Dorohusk. 1) długość przebudowywanej drogi 379,50m, szerokość 4,0m oraz poszerzenia na mijanki (4 szt. o wymiarach 10,0x1,0m); 2) Zakres robót obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem szerokości 4,0m z poszerzeniem na mijanki (4 szt. o wymiarach 10,0x1,0m) grubości średnio 10 cm; - warstwa ścieralna szerokości 4,0m z poszerzeniem na mijanki (4szt. o wymiarach 10,0x1,0m) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm. 4 Przebudowa ulicy Ogrodowej na działkach nr 229, 267 w miejscowości Świerże, Gmina Dorohusk. 1) długość przebudowywanej drogi 350,00m, szerokość 4,00m z poszerzeniem na mijanki (4szt. o wymiarach 10,0x1,0m); 2) Zakres robót obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem szerokości 4,0m z poszerzeniem na mijanki (4szt. o wymiarach 10,0x1,0m) grubości średnio 10cm; - warstwa ścieralna szerokości 4,0m z poszerzeniem na mijanki (4 szt. o wymiarach 10x1,0m) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium ma być wniesione w kwocie 6000,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Leśniowice O/Dorohusk 50819500092002003000250001 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium, przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 6 punkt 2 i 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o który mowa w art. 26 ust. 3 (Prawa zamówień publicznych), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 (Prawa zamówień publicznych), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zwarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPZP: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium (spełnia-nie spełnia), na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podstawowe: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) kosztorys ofertowy(formularz cenowy) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (co najmniej dwie wykonane inwestycje na kwotę co najmniej 70 000,00 PLN (brutto ) każda z nich) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 5) wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia z załączonymi uprawnieniami (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do kierowania budów i robót w zakresie dróg z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca (co najmniej jedna rozkładarka mas bitumicznych), 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) potwierdzenie wniesienia wadium przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach