Gmina Lubartów ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
ul. Lubelska 18A 18A
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
REGON: 00054342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z posesji należących do osób fizycznych, położonych na terenie Gminy Lubartów w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie eternitu zawierającego azbest z terenu Gminy Lubartów w ilości ok. 100 Mg. Obecnie mamy zgłoszenie na ok. 19,03 Mg. II.1.3.2. Opis zamówienia: Zamówienie składa się w dwóch części: a) Część I: obejmuje demontaż pokrycia dachów z eternitu z budynków osób fizycznych, a następnie transport i utylizację eternitu na specjalistyczne składowisko, za potwierdzeniem - karta odpadu, w ilości ok. 12 Mg. Obecnie mamy zgłoszenia na ok. 4, 4 Mg. b) Część II: obejmuje zbiórkę eternitu zdjętego z dachów budynków i złożonego na posesjach osób fizycznych, a następnie transport i utylizację eternitu na specjalistycznym składowisku, za potwierdzeniem - karta odpadu, w ilości ok. 88 Mg. Obecnie mamy zgłoszenia na ok. 14,63 Mg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagania dot. potencjału kadrowego: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio przeszkolone osoby, w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest z dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w tym zakresie - należy załączyć ksero. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Decyzję Starosty Lubartowskiego zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest. 6. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zezwolenie winno zawierać oznaczenie podmiotu zgodne z wpisem do odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej lub KRS. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagania dot. personelu - przeszkolone osoby, w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest z dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w tym zakresie - załączyć ksero. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). 10.Wypełniony formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 ustawy pzp/. 12. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 13. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy. Upoważnienie powinno być zawarte w ofercie. Do osób wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. W przypadku oferty składanej wspólnie (konsorcjum), każda z osób ( członków konsorcjum) powinna spełniać wszelkie warunki formalne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust.2 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków i nieruchomści na terenie gminy Łaszczów
Dodano: 2016-04-22 - USUWANIE WYROBÓW ZAWIEWRAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY BARANÓW - 2016 ROK
Dodano: 2016-03-31 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest
Dodano: 2016-03-24 - Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Łaszczów
Dodano: 2015-04-29 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest
Dodano: 2015-04-14 - USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY BARANÓW - 2015 ROK
Dodano: 2015-04-10 - Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych i Gminy Łaszczów na terenie gminy Łaszczów.
Dodano: 2014-05-08 - USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY BARANÓW
Dodano: 2014-04-29 - usuwanie wyrobów zawierających azbest
Dodano: 2014-04-10 - USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
Dodano: 2014-04-04