Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
Plac Jana Pawła II 16
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
REGON: 472057721 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części wewnętrznych ciągów komunikacyjnych przy ulicy Piątkowskiej w Zgierzu, na terenie byłej jednostki wojskowej - wykonanie nawierzchni jezdni, etap II, część I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje przebudowę części wewnętrznych ciągów komunikacyjnych przy ulicy Piątkowskiej w Zgierzu na terenie byłej jednostki wojskowej, etap II, część I w zakresie: - wykonanie nawierzchni jezdni, zgodnie z przedstawionymi poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi dokumentacjami projektowymi (załącznik nr 1 a, b, d ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik 2 a ), aktualnie obowiązującymi przepisami. Zamawiający posiada zgłoszenie robót dla całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zakres inwestycji obejmuje część I – załącznik 3a mapa. Zakres ograniczony względem projektu, obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie nawierzchni jezdni: - wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni, ( nie obejmuje chodników), - wykonanie robót ziemnych oraz korytowania w niezbędnym zakresie, - ułożenie krawężników betonowych i obrzeży betonowych, - wykonanie konstrukcji podbudowy, nawierzchni jezdni ( nie obejmuje chodników). Konstrukcja drogi wewnętrznej: - warstwa betonu asfaltowego AC11S 5 cm ( w związku z niskim natężeniem ruchu oraz względami ekonomicznymi na tym etapie za zgodą projektanta zrezygnowano w stosunku do załączonej dokumentacji projektowej z wykonania drugiej warstwy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm) - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3,0/31,5 20 cm Kontrola jakości robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania na bieżąco postępu i poprawności wykonywania robót. Odbiór robót: Gotowość do odbioru Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. O całkowitym zakończeniu robót oraz gotowości odbioru ostatecznego Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem jest protokół odbioru końcowego robót. 4. OPIS WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 5. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni Koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczania destruktu. 6. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związany z ograniczeniami w ruchu na czas robót wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej”
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14 - Modernizacja drogi gminnej Nr 115168E
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja drogi gminnej ulicy Libiszewskiej w Opocznie
Dodano: 2024-06-03 - Budowa drogi na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Reymonta w Sieradzu
Dodano: 2024-06-03 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Janowie
Dodano: 2024-05-17 - Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Pęczniew
Dodano: 2024-05-16