Przetargi.pl
Przebudowa części ulic Dominikańskiej i 3-go Maja oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Dominikańskiej i 3- go Maja.

Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
    REGON: 00052486100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części ulic Dominikańskiej i 3-go Maja oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Dominikańskiej i 3- go Maja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, a następnie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę części ulic Dominikańskiej i 3 - go Maja w Górze Kalwarii oraz budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie wyżej wymienionych ulic. Zamówienie obejmuje wykonanie: - przebudowy placu przed Ratuszem - załącznik nr 1 Należy zaprojektować rynek z elementami zieleni, utwardzony, umożliwiający mieszkańcom udział w uroczystościach miejskich i kościelnych z oświetleniem i ławeczkami oraz elementem charakterystycznym np. fontanna, studnia itp. nawiązującym do istniejących elementów architektonicznych - przebudowy placu przy stacji paliw - załącznik nr 2 Należy zaprojektować skwer miejski z dużą ilością zieleni głównie niskiej, z oświetleniem i ławeczkami, teren utwardzony ograniczyć do niezbędnego minimum. Projekt powinien obejmować likwidację drewnianych pawilonów zaznaczonych kolorem zielonym na załączniku graficznym. - przebudowy ul. 3 - go Maja na całej długości Projekt powinien obejmować likwidację istniejących gazonów, poszerzenie chodnika oraz zaprojektowanie miejsc parkingowych po obydwu stronach ulicy. Na długości likwidowanych pawilonów drewnianych należy rozważyć zaprojektowanie miejsc parkingowych prostopadle do krawędzi jezdni. - przebudowy ulicy Dominikańskiej pomiędzy ul. 3 Maja oraz Dominikańską, zaznaczonej kolorem żółtym na załączniku nr 2 Należy zaprojektować ciąg pieszo jezdny głównie dla samochodów osobowych z dopuszczeniem dowozu towarów do sklepów za pomocą samochodów ciężarowych (ruch średni) z poszerzeniem istniejącego chodnika wzdłuż budynków oraz miejscami parkingowymi po tej samej stronie ulicy. - przebudowy ulicy Piłsudskiego Należy zaprojektować miejsca parkingowe po lewej stronie ulicy patrząc od strony ul. Pijarskiej. Na długości rynku bez miejsc parkingowych po prawej stronie. Od ul. Ratuszowej miejsca parkingowe po obydwu stronach jezdni. - rozdzielenie istniejącej kanalizacji ogólnospławnej w rejonie ulic Piłsudskiego, 3 Maja i Dominikańskiej oraz fragmentu Ks. Sajny (do ul. Św. Antoniego) na kanalizację deszczową i sanitarną oraz wykonanie połączenia z kanalizacją deszczową zaprojektowaną na terenie dawnej jednostki wojskowej. Zamawiający informuje, ze posiada projekt kanalizacji deszczowej w ul. Dominikańskiej oraz wybudowana kanalizację w tym rejonie - zgodnie z załącznikiem graficznym - koncepcji odprowadzenia wód opadowych z terenu pomiędzy ul. Piłsudskiego a ul. Szpitalną i Pijarską - załącznik nr 3. Należy rozważyć odprowadzenie wód deszczowych na skarpę wiślaną. Miejsca parkingowe należy zaprojektować z bruku, co pozwoli wykorzystać zapasy zgromadzone przez Zamawiającego. Wszystkie elementy powinny nawiązywać do historii miasta, istniejącej architektury, Ratusza oraz Kościoła Na Górce. W zakresie zamówienia należy uwzględnić złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. W ramach zadania należy wykonać: koncepcję przebudowy - dwa warianty do akceptacji zamawiającego mapy do celów projektowych projekty budowlane i wykonawcze: opis techniczny całego zamierzenia budowlanego dokumentację techniczną badań gruntu zagospodarowanie terenu projekt architektoniczny projekt konstrukcji projekt oświetlenia terenu projekt kanalizacji deszczowej, projekt kanalizacji sanitarnej projekty dróg, miejsc postojowych, placów, chodników, zieleni projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego koncepcję odprowadzenia wód opadowych specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżami i etapami) przedmiary robót - każda branża i każdy etap szczegółowy kosztorys inwestorski - każda branża i każdy etap zbiorcze zestawienie kosztów wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę Dokumentacja powinna zawierać oryginały wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń potwierdzających prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie, jak również projekt zagospodarowania wykonany na oryginalnej mapie do celów projektowych. Dokumentacja musi uwzględniać etapowanie prac Dokumentację należy przygotować zgodnie z wykazem: ZZK, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, przedmiary robót - w 2 egz. pozostała dokumentacja w 5 egz. wersja elektroniczna dokumentacji na CD w 2 egz. kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej w programie współpracującym z Norma Pro Wykonawca zobowiązuje się do składania Zamawiającemu informacji o przebiegu prac projektowych co dwa tygodnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach