Przetargi.pl
Przebudowa części istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulina Mała, gm. Gołcza.

Urząd Gminy Gołcza ogłasza przetarg

  • Adres: 32075 Gołcza, Gołcza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 886 029
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gołcza
    Gołcza 80
    32075 Gołcza, woj. małopolskie
    tel. 123 886 029
    REGON: 53500800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulina Mała, gm. Gołcza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa części istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulina Mała, gm. Gołcza. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na cele socjalne w miejscowości Ulina Mała 45, wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodną, kanalizacyjną, C.O., elektryczną oraz budową zbiornika na ścieki zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ogólnobudowlane: remont dachu, docieplenie stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych, opaska wokół budynku, roboty rozbiórkowe, komin spalinowy i komin wentylacyjny, sufit podwieszany, ścianki działowe, okładziny ścienne, stolarka drzwiowa wewnętrzna, posadzki, malowanie, wejście na I piętro, wyposażenie lokalu, - roboty sanitarne: roboty ziemne, roboty budowlane instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, roboty montażowe instalacji kanalizacyjnej, roboty budowlane instalacji centralnego ogrzewania, instalacja solarna, - roboty elektryczne: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, montaż nowej instalacji elektrycznej, - budowę betonowego zbiornika na ścieki wraz z przyłączem: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zbiornik na ścieki, przyłącz kanalizacyjnej, 3. Uszczegółowienie zakresu rzeczowego dotyczącego wyposażenia lokalu: 1) Pralka ładowana od frontu, klasa energetyczna A+++, ładowność 7 kg, wirowanie 1200 obr./min. – 2 sztuki, 2) Lodówko – zamrażarka do zabudowy, klasa energetyczna A++, zamrażarka na dole, pojemność chłodziarki 190 – 210 l, pojemność zamrażarki 70-80 l – 2 sztuki. 3) Płyta gazowa do zabudowy: 4 palniki, szerokość 58-60 cm, wykonanie nierdzewne, gaz propan butan – 2 sztuki 4) Butle gazowe propan butan po dwie na mieszkanie – 4. 5) Okap kuchenny z wentylacją szer. 60 cm nierdzewny – 2 sztuki. 6) Stół kuchenny z krzesłami drewniany lub metalowo - drewniany (stelaż chromowany lub drewniany) o wymiarach 120 x 80 + 6 krzeseł (siedzisko tapicerowane) – 2 kpl 7) Meble kuchenne wykonane na wymiar pod zabudowę sprzętu AGD, stojące plus wiszące, fronty lakierowane MDF: a) Lokal 1 – długość 520 cm, b) Lokal 2 – długość 500 cm. 8) Zastawa stołowa i kuchenne na 12 osób /talerze, szklanki, cukiernica, sztućce, garnki, patelnia, deska do krojenia, czajnik bezprzewodowy itp.) – 2 komplety 9) Meble służące do spania: a) Kanapa narożna szer. 220-240 cm, głębokość 120-140 cm, sprężynowana, narożnik, obicie tkanina – 2 sztuki. b) Łózko pojedyncze z zagłówkami + materac, szerokość 95-105 cm, długość 200-220 cm – 4 sztuki. 10) Komplet pościeli bawełnianej dostosowany do mebli służących do spania – 6 sztuk. 4. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlany – Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Przedmiar robót – Załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, c) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, d) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prac, badań i odbiorów oraz przygotowania dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, g) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 6. Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w dokumentacji, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 7. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 8. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Umowy) na minimalny okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego i maksymalnie 60-miesiecy. 2) Rozszerza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, a w związku z tym uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia (umowy) wygasają wraz z upływem okresu, na który Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (umowy). 3) Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą wykonania (zakończenia) całości przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem całościowego, końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 4) W okresie gwarancji wszelkie naprawy i przeglądy gwarancyjne obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia będą wykonywane wyłącznie kosztem i staraniem wykonawcy. 9. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111100-9 Roboty rozbiórkowe 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych, 45410000-4 Tynkowanie, 45431000-7 Kładzenie płytek, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45442100-8 Roboty malarskie, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45317300-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45443000-4 Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynku 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się że zamówienie podobne dotyczyć może powtórzenia robót budowlanych (tj. robót z zakresu przedmiotu zamówienia). Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 14. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy (stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) na okres realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia osób na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w zakresie realizacji zamówienia do wykonywania czynności robót ogólnobudowlanych, 2) termin i okres zatrudnienia: zatrudnienie osób wskazanych w pkt 1, przy realizacji zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia wskazanej w umowie i powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia, 3) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1 lub przez pracodawcę, przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inne osoby, które będą spełniały warunki udziału w postępowaniu i będą mogły wykonywać powierzone czynności, 4) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, zatrudnionych do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1: a) wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni roboczych) Zamawiającemu – na jego każde żądanie – kopie umów o pracę lub deklarację zgłoszenia do ZUS; b) wykonawca, w przypadku określonym w pkt 3, niezwłocznie – nie później niż do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia rozwiązania stosunku pracy – poinformuje o tym Zamawiającego, 5) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek posiadania listy obecności osób, o których mowa w pkt 1 i na każde żądanie Zamawiającego, niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni robocze) przekazywać Zamawiającemu potwierdzoną kopię listy obecności; b) niespełnienie wymagań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości ¼ minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek; – niespełnienia wymagań, o których mowa w pkt 1 i 3, lub, – niedostarczenia żądanych dokumentów, o których mowa w pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach