Przetargi.pl
„Wykonanie placu zabaw przy ZPO w Rabie Niżnej”

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6
    34730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie placu zabaw przy ZPO w Rabie Niżnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu całkowitego remontu małego placu zabaw dla potrzeb przedszkola, poprzez wykonanie demontażu istniejących zniszczonych urządzeń zabawowych i nawierzchni z płyt oraz wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej wylewanej i zamontowanie nowych urządzeń zabawowych. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa” Zadania” tzw. Części zamówienia ( Część I i Część II ) 1). Dla CZĘŚĆ I przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany nawierzchni placu wraz z jego podbudową, wykonaniem odwodnienia placu oraz demontażu istniejących urządzeń starego placu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót pkt.1, 2,3, projekt zagospodarowania działki oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – wymagania ogólne oraz rozdz. I, II, III, IV. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz obowiązującymi przepisami, normami i uzgodnieniami branżowymi, zobowiązuje Wykonawcę nowej nawierzchni do współpracy z Wykonawcą dostawy urządzeń placu zabaw. 2.) Dla CZĘŚĆ II przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na nowo wykonanej wylewanej nawierzchni placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót pkt.4, projekt zagospodarowania działki oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – wymagania ogólne oraz rozdz. V. Zamawiający zobowiązuje Dostawcę urządzeń placu zabaw do ścisłej współpracy z Wykonawcą nawierzchni placu w celu właściwej i prawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca dostawy i montażu urządzeń placu zabaw (Części II) powinien w swej ofercie przewidzieć również koszt montażu gotowych prefabrykowanych fundamentów do osadzenia urządzeń wg wytycznych producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1). Dla Części I – 1.000,00 złotych, 2). Dla Części II - 1.000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1). pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3). gwarancjach bankowych, 4). gwarancjach ubezpieczeniowych, 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Mszana Dolna Nr konta 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036 z oznaczeniem: Wadium Nr ref. IZP.271.13.2018.PN „Wykonanie placu zabaw przy ZPO w Rabie Niżnej - Zadanie ........". 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, należy załączyć do oferty przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wszyscy wykonawcy przekazują zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, 2. jeżeli wykonawca przy realizacji zadania będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, składa wraz z ofertą - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia. 3. jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach