Przetargi.pl
Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 na działce oznaczonej w rejestrze gruntów numerem 2601/127 km 12

Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, Szpitalna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774067890
  • Data zamieszczenia: 2017-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
    Szpitalna 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774067890
    REGON: 532448467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 na działce oznaczonej w rejestrze gruntów numerem 2601/127 km 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii”. Części budynku objęte robotami budowlanymi to: - centralna sterylizatornia - przyziemie, część B budynku głównego; - blok operacyjny - parter, część A i B budynku głównego. Budynek pełni funkcję szpitala powiatowego, wielospecjalistycznego. W skład głównego budynku szpitalnego wchodzą następujące odziały: Oddział Wewnętrzny, Oddział Chirurgiczny, Blok Operacyjny, Oddział Dziecięcy, Pododdział Noworodkowy, Oddział Ginekologiczny, Pododdział Położniczy, SOR, Izba Przyjęć, poradnie specjalistyczne, pracownie diagnostyczne. Budynek – segment „ABCD” objęty zakresem przebudowy jest trzykondygnacyjny, podpiwniczony (najniższa kondygnacja w segmencie A jest zagłębiona w terenie, w segmencie B częściowo zagłębiona a w segmencie C jest w poziomie terenu, co wynika z konfiguracji terenu). Budynek zbudowany w kształcie wielokąta, w kształcie litery „C”- wolnostojący z dobudowaną do segmentu „A” - dwukondygnacyjną częścią „D”. Wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej, dach mansardowy o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką ceramiczną karpiówką w podwójną koronkę. Elewacje z cegły klinkierowej z kamiennym cokołem, fragmenty w formie pruskiego muru. Ściany konstrukcyjne murowane z cegły ceramicznej: zewnętrzne 56 cm i wewnętrzne 24 – 48 cm. Stropy przyziemia żelbetowe i kleina grubości ok. 35 cm. Na pozostałych kondygnacjach stropy gęstożebrowe typu ackermana grubości ok. 35 cm. Na poddaszu stropy drewniane. Schody monolityczne, żelbetowe. Dach mansardowy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną karpiówką w podwójną koronkę. Kominy murowane z cegły. Posadzki: płytki ceramiczne, wykładzina PCV, lastriko. Stolarka okienna PCV w kolorze białym, nowa, wymieniona, w przyziemiu, w części pomieszczeń stara drewniana, zniszczona. Parapety zewnętrzne betonowe, kamienne lub ceglane. Stolarka drzwiowa: drzwi zewnętrzne aluminiowe (główne wejście) lub drewniane. Drzwi wewnętrzne i naświetla łukowe w większości drewniane, niektóre aluminiowe oraz pcv. Dane techniczne budynku szpitala (segment „ABCD”): - powierzchnia zabudowy 1767,30 m2; - kubatura 28 568,28 m3; - wysokość budynku 14,56 m. Zakres inwestycji nie spowoduje żadnych zmian charakterystycznych parametrów budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1. CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĘ: Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy usytuowane są w przyziemiu, w części B budynku - w prawej części. Pomieszczenia są obecnie użytkowane jako gospodarcze i magazynowe. Przedmiotowe pomieszczenia wyposażone są w instalacje, tj.: wody zimnej, ciepłej kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, oświetlenia, gniazd wtykowych. Pomieszczenia oświetlone są światłem naturalnym. Wysokość pomieszczeń ok. 256 cm. Pomieszczenia wymagają przebudowy - w związku ze zmiana ich przeznaczenia oraz remontu kapitalnego - w związku ze stanem technicznym. Wykończenie pomieszczeń: ścianki działowe murowane, w części pomieszczeń glazura na pełną wysokość, drzwi drewniane i stalowe, posadzki z płytek lastrykowych, gresowych i betonowe oraz pcv; okna drewniane zniszczone w części pomieszczeń wymienione na nowe z pcv. Stan techniczny elementów wykończeniowych: niedostateczny. Zakres opracowania stanowią prace remontowe w pełnym zakresie oraz przebudowa pomieszczeń pełniących obecnie funkcje magazynowo - gospodarcze. BLOK OPERACYJNY: Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy usytuowane są na parterze - w części AB budynku głównego szpitala. Pomieszczenia są czynne i użytkowane na potrzeby bloku oraz pracowni rtg. Wysokość pomieszczeń 400 cm, powierzchnia użytkowa – 396,47 m2 w tym: komunikacja ogólna i wewnętrzna– 108,21 m2. Zakres opracowania stanowią prace remontowe w pełnym zakresie oraz przebudowę pomieszczeń pełniących obecnie funkcje pracowni rtg. Przebudowa bloku operacyjnego jest niezbędna z uwagi na konieczność doprowadzenia układu funkcjonalnego do zgodności z obowiązującymi przepisami. Stan istniejący: Na bloku brakuje: śluzy pacjenta, pomieszczenia przygotowania pacjenta, pomieszczenia na sprzęt porządkowy, pomieszczenia na czystą i brudną bieliznę, pomieszczeń magazynowych. Śluza szatniowa lekarzy jest niekompletna; dostęp personelu do Sali nr 1 jest z korytarza przez pomieszczenie mycia lekarzy połączonego z salą operacyjną, natomiast w Sali nr 2 mycie lekarzy odbywa się na sali. W obrębie bloku znajduje się sala wybudzeń oraz dyżurka pielegniarska i węzeł sanitarny. Znajduje się też sterylizatornia, na którą składają się dwa pomieszczenia: zmywalnia i pomieszczenie pakietowania i sterylizacji; magazynowanie w szafach w pomieszczeniu sterylizacji. Projektowane zmiany: Po przeniesieniu pomieszczeń sterylizatorni na poziom przyziemia i przeniesienie w inne miejsce w szpitalu pracowni rtg porządkuje się układ funkcjonalny. Zaprojektowano kompletną śluzę szatniową personelu, śluzę pacjenta, pomieszczenie przygotowania pacjenta, dyżurkę z podglądem na salę budzeń. Pomieszczenia pomocnicze - pomieszczenia na sprzęt porządkowy, pomieszczenia na czystą i brudną bieliznę, magazyn materiałów sterylnych, pomieszczenie czasowego przetrzymania odpadów medycznych. Magazyny sprzętu i aparatury znajdują się w strefie poza salami operacyjnymi zlokalizowano windę towarową (dwudzielną) zjeżdżającą na poziom przyziemia do sterylizatorni. Zaplecze personelu zlokalizowano poza zamkniętą częścią bloku. Zaprojektowano: szatnię personelu (odzież domowa), pokój personelu (dyżurkę), węzeł sanitarny z natryskiem. Wprowadzone zmiany nie mają wpływu na warunki ewakuacji z zespołu pomieszczeń bloku operacyjnego. Zaprojektowano dodatkowe wyjście ewakuacyjne bezpośrednio na klatkę schodową. Ze względu na wykonywanie prac na czynnym obiekcie, wszelkie roboty związane z wyłączaniem mediów i demontażami materiałów i urządzeń winny być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. Prace uciążliwe nie powinny być wykonywane w godzinach 20:00-6:00. Obiekt musi zostać wykonany w zakresie umożliwiającym oddanie go do użytkowania po realizacji zadania. Szczegółowy zakres i wielkość robót został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ. Dokumentacja zawiera Projekt budowlany, BIOZ, część graficzna opracowania, rzut parteru, rzut przyziemia, Projekt podstawowy technologiczny, Przedmiar blok operacyjny, Przedmiar centralna sterylizatornia, Projekty wykonawcze blok operacyjne, Projekty wykonawcze centralna sterylizatornia, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Pozwolenie budowlane i uzgodnienie z konserwatorem zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy PLN). 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w Rozdziale XII ust 1 SIWZ. 3Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Prudniku 69 8905 0000 3000 0021 0887 0001. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii.” Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 Pzp. W przypadkach wniesienia wadium w formach o których mowa powyżej wymagane jest dołączenie do oferty, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie spinając go z ofertą. Wadium wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 9. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane); 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty (np. oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie oznaczonej numerem postępowania lub też dołączony do oferty w oddzielnej koszulce – ofertówce A4). Brak złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz oznacza, że wadium nie zostało wniesione i brak ten nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp. Niezłożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz przed upływem terminu składania ofert stanowi również podstawę do odrzucenia oferty na podstawie znowelizowanego przepisu art. 89 ust. 1 pkt. 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach