Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa 3E
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4829133 , fax. 077 4829132
- Data zamieszczenia: 2016-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Skarbowa 3E 3E
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4829133, fax. 077 4829132
REGON: 16021229300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych: nr 2048 ul. Kochanowskiego, nr 2049 O ul. Kosmonautów, nr 2054 O ul. Łukasiewicza, nr 2059 O ul. Partyzantów, nr 2060 O ul. Piastowskiej w Kędzierzynie-Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji jest: Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych: nr 2048 O ul. Kochanowskiego, nr 2049 O ul. Kosmonautów, nr 2054 O ul. Łukasiewicza, nr 2059 O ul. Partyzantów, nr 2060 O ul. Piastowskiej w Kędzierzynie-Koźlu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinkową przebudowę chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla: - nr 2048 O ul. Kochanowskiego na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Łukasiewicza; - nr 2049 O ul. Kosmonautów na odcinku od ul. Pionierów do ul. Harcerskiej; - nr 2054 O ul. Łukasiewicza w na wysokości Zakładu Energetycznego; - nr 2059 O ul. Partyzantów w od ul. Bema do ul. Sosnowej; - nr 2060 O ul. Piastowskiej w na wysokości szkoły podstawowej nr 12 oraz od ul. Stolarskiej do ul. Z. Herberta; (szczegółowe umiejscowienie prac na załączonych ortomapach) Zamówienie szczegółowo obejmuje: - roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejących krawężników, ław betonowych, obrzeży, nawierzchni z płytek betonowych; - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zatoki parkingowej; -ustawienie krawężników betonowych drogowych oraz najazdowych na ławie betonowej; - regulacja studzienek ściekowych, telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych; - wykonanie pod chodnik i zatokę postojową podbudowy z kruszywa łamanego; - ustawienie obrzeży na obsypce cementowo piaskowej; - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 i 8cm; - humusowanie i obsiew trawą; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - ustawienie ławek oraz koszy betonowych. 3. Zakres zamówienia Zakres zamówienia określają: - Dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja zawiera: 1. Ortomapy z zaznaczonym zakresem prac; 2. Zdjęcia z miejsca prac; 3. Przedmiar robót; 4. Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu; 5. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiO) stanowiące załącznik do SIWZ. 4. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu; b) Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu organizacji ruchu; c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót; d) Organizację i zagospodarowanie placu budowy; e) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów; f) Wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; g) Likwidację placu budowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27