Prokuratura Okręgowa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 487 101 , fax. 857 487 116
- Data zamieszczenia: 2020-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Białymstoku
ul. Kilińskiego 14
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 487 101, fax. 857 487 116
REGON: 27600000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bialystok.po.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Powszechna jednostka prokuratury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku związana z budową wewnętrznego szybu windowego wyposażonego w dźwig towarowo - osobowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku związana z budową wewnętrznego szybu windowego wyposażonego w dźwig towarowo - osobowy”; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe związane z przygotowaniem szachtu windowego, Prace związane z budową szybu windowego oraz elementy związane, Wydzielenie klatki pożarowej – przegrodami ppoż (w postaci witryn i drzwi), Roboty branżowe w zakresie wymiany i montażu zestawów hydrantowych, Montaż kontroli dostępu do stref administracyjnych budynku Prokuratury. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 50 1130 1059 0017 3383 5490 0004 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PO VII WB 261.5.2020”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 t.j.); 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2. Dowody, o których mowa w rozdziale 4.5.1 SIWZ, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja barier w zakresie umożliwiania osobom niepełnosprawnym poruszania się w urzędzie (Starostwie Powiatowym) – zakup, dostawa i montaż dźwigu windowego
Dodano: 2020-09-18 - Wymiana dźwigu elektrycznego w budynku edukacyjno-administracyjno-biurowym przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1A w Łomży
Dodano: 2020-06-30 - Budowa szybu dźwigowego osobowego z przebudową części budynku, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2020-01-14 - Wymiana dwóch dźwigów elektrycznych w budynku administracyjno-biurowym w Łomży przy ul. Nowej 2
Dodano: 2019-04-17 - Wymiana dźwigu wraz z pogłębieniem szybu w Inspektoracie ZUS w Łomży oraz wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
Dodano: 2019-04-08 - Wymiana dźwigu wraz z pogłębieniem szybu w Inspektoracie ZUS w Łomży oraz wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
Dodano: 2019-03-01 - BUDOWA WINDY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W BIAŁYMSTOKU UL. CIEPŁA 32.
Dodano: 2018-07-17 - BUDOWA WINDY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W BIAŁYMSTOKU UL. CIEPŁA 32.
Dodano: 2018-06-18 - Przebudowa części budynku wraz z montażem dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
Dodano: 2018-05-15 - Zaprojektowanie i wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach – klatka XI
Dodano: 2018-03-30