Przetargi.pl
Przebudowa budynku Żłobka Nr 9 przy ul. Podwisłocze 20 B wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Żłobka Nr 9 przy ul. Podwisłocze 20 B wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowch i remontowych, miedzy innymi: 1) roboty z branży budowlanej: wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych, wykonanie obudowy klatki schodowej i zamontowanie klap dymowych, wykonanie robót konstrukcyjnych ( betoniarskich i żelbetowych), wymiana posadzek wraz z warstwami podbudowy na płytki i wykładzinę, wymiana wewnętrznej stolarki i ślusarki (wszystkie drzwi kompleksowo, okna i naświetla - częściowo), wykonanie robót tynkarskich i malarskich, wymiana 2 szt. dźwigów towarowych, obudowy grzejników, 2) roboty z branży sanitarnej (bez c.o.) , elektrycznej w zakresie między innymi: modernizacji instalacji wod - kan, c.w., wentylacji i instalacji gazowej (w tym wymiana orurowania lub kanałów, armatury i urządzeń), oraz instalacji elektrycznych, w tym: montaż, rozdzielnic elektrycznych, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych (remont istniejącej i wykonanie odcinka fragmentu nowej instalacji), wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, instalacji SARP, oddymiania, 3)roboty z branży drogowej i z zagospodarowania terenu (w tym ogrodzenia, śmietnika i wymiany nawierzchni na placu manewrowym i chodniku na kostkę betonową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowiska: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 2)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde. Zamówienia winny zostać powierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. Definicja budynku użyteczności publicznej wynika z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/nie spełnia Informacja o wymaganiach jakie musi spełnić wykonawca udzielą pełnej rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych 3) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) uprawnienia, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 7) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach