Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
Rynek 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754636, fax. 017 8754634 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Żłobka Nr 9 przy ul. Podwisłocze 20 B wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowch i remontowych, miedzy innymi: 1) roboty z branży budowlanej: wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych, wykonanie obudowy klatki schodowej i zamontowanie klap dymowych, wykonanie robót konstrukcyjnych ( betoniarskich i żelbetowych), wymiana posadzek wraz z warstwami podbudowy na płytki i wykładzinę, wymiana wewnętrznej stolarki i ślusarki (wszystkie drzwi kompleksowo, okna i naświetla - częściowo), wykonanie robót tynkarskich i malarskich, wymiana 2 szt. dźwigów towarowych, obudowy grzejników, 2) roboty z branży sanitarnej (bez c.o.) , elektrycznej w zakresie między innymi: modernizacji instalacji wod - kan, c.w., wentylacji i instalacji gazowej (w tym wymiana orurowania lub kanałów, armatury i urządzeń), oraz instalacji elektrycznych, w tym: montaż, rozdzielnic elektrycznych, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych (remont istniejącej i wykonanie odcinka fragmentu nowej instalacji), wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, instalacji SARP, oddymiania, 3)roboty z branży drogowej i z zagospodarowania terenu (w tym ogrodzenia, śmietnika i wymiany nawierzchni na placu manewrowym i chodniku na kostkę betonową). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowiska: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 2)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde. Zamówienia winny zostać powierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. Definicja budynku użyteczności publicznej wynika z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/nie spełnia Informacja o wymaganiach jakie musi spełnić wykonawca udzielą pełnej rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych 3) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) uprawnienia, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 7) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowo-budowlane w Nadleśnictwie Jarosław
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Dodano: 2016-07-20 - Remont i konserwacja obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-07-19 - Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-18 - Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach nr 97 i nr 123 w Żurawicy. ZP/36/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Tarnowcu
Dodano: 2016-07-14 - Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2016-07-13