Przetargi.pl
Przebudowa budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu - WPF

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu - WPF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę budynku szkoły (internatu) położonego w Zgierzu przy ulicy Chemików 9 - 11 na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przyłączami zewnętrznymi wod-kan. oraz infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2) oraz pozwoleniem na budowę i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Materiałem pomocniczym jest również Opinia o stanie technicznym budynku, stanowiąca załącznik nr 4. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Roboty budowlane w zakresie przebudowy istniejącego budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny o następujących parametrach technicznych: - budynek czterokondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, - powierzchnia zabudowy 836,87m?, - powierzchnia całkowita 3 674,23 m?, - powierzchnia użytkowa mieszkań 1 890,60 m?, - kubatura 11 872,80 m?, 2. Budowa nowych instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych i teletechnicznych (instalacja domofonowa i telewizyjna), 3. Wykonanie węzła centralnego ogrzewania o mocy 200 kW, 4. Wykonanie zewnętrznych odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 5. Wykonanie przyłączy wod-kan do działki, 6. Wykonanie dróg wewnętrznych i parkingu (41 miejsc postojowych) oraz zjazdu publicznego z ulicy Chemików i zjazdu indywidualnego z ulicy Sokołowskiej wraz z oznakowaniem dróg i miejsc postojowych, 7. Wycinkę 8 drzew na terenie działki (jedno posiada zgodę na wycinkę, pozostałe nie wymagają zgody) oraz uporządkowanie i rekultywację terenów zielonych, 8. Wykonanie placu gospodarczego z miejscami na pojemniki do segregacji śmieci. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badan, odbiorów, - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy przyłączy i zjazdów, - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonawca winien zorganizować plac budowy i zaplecze na terenie przedmiotowej nieruchomości. 3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego, winien uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na użytkowanie budynku. 4. Wykonawca winien opracować niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z zamknięciem dróg gminnych na czas realizacji przyłączy i zjazdów, na koszt własny. 5. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie dróg gminnych (ulica Chemików i ulica Sokołowska). 6. W przypadku konieczności, Wykonawca wystąpi do Starostwa Powiatowego w Zgierzu o wydanie nowej decyzji na wycinkę kolidujących z zabudową drzew. Wycinka drzew winna obejmować również wykarczowanie i wywiezienie pni, karpiny i gałęzi oraz uporządkowanie terenu. 7. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 8. Zamawiający wymaga realizacji zadania zgodnie ze złożoną ofertą uwzględniając 24 miesięczny cykl robót (wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie). Za datę rozpoczęcia robót przyjmuje się dzień określony w zawiadomieniu o rozpoczęciu robót budowlanych, o którym mowa w art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane, wraz z późniejszymi zmianami. 9. Płatności za wykonane roboty budowlane będą rozłożone w systemie zryczałtowanym rocznym nie przekraczającym 32 - 35 % całej wartości umownej robót budowlanych przedsięwzięcia. 10. Zamawiający wskazuje wymagany minimalny zakres rzeczowy wykonania robót budowlanych w zakładanych okresach realizacji 2016 -2018 r., przedstawiony w załączniku nr 5. 11. Zamawiający informuje, iż przedsięwzięcie objęte jest umową na współfinansowanie przedsięwzięcia pomiędzy Gminą Miasto Zgierz a Bankiem Gospodarstwa Krajowego, zatem wszelkie zmiany umowy wymagają uzgodnienia ze współfinansującym. 12. Za datę zakończenia realizacji umowy przyjmuje się datę, w której zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane można przystąpić do użytkowania wszystkich lokali utworzonych w ramach przedsięwzięcia. Uwagi: 1. Przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić stan budynku, rzędne terenu i dna studni sieci kanalizacyjnych oraz drzewostanu. W przypadku rozbieżności z dokumentacją projektową, należy zgłosić powyższy fakt do Zamawiającego. 2. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna rozwiązania spełniające wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 50.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach