Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kompleksowym zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Targowej i Asnyka w Uniejowie wraz z przygotowaniem tymczasowego placu targowego w alternatywnej lokalizacji, oraz budową odcinka ulicy Mickiewicza i opcją budowy zespołu 28 garaży wzdłuż niej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Polna 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37 37
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kompleksowym zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Targowej i Asnyka w Uniejowie wraz z przygotowaniem tymczasowego placu targowego w alternatywnej lokalizacji, oraz budową odcinka ulicy Mickiewicza i opcją budowy zespołu 28 garaży wzdłuż niej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kompleksowym zagospodarowaniem terenu przy ul. Targowej w Uniejowie, oraz stworzeniem alternatywnej tymczasowej lokalizacji targowiska miejskiego w Uniejowie, funkcjonującego obecnie na terenie przeznaczonym pod projektowane budynki, wraz z budową ulicy Mickiewicza i opcjonalną budową zespołu garaży wzdłuż niej. Teren realizacji zadania obejmuje działki o nr 2087 6, 2086 3, 2088 6, 2085 2, 2089 5, 2080, 2079 12, 2075 3, 2074 4 zlokalizowane w Rejonie ulic Asnyka, Mickiewicza i Targowej w Uniejowie oraz nr 33 12 zlokalizowane przy ul. Dąbskiej w Uniejowie. Szczegółowy opis zamówienia, którego przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, związanych z realizacją budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kompleksowym zagospodarowaniem terenu przy ul. Targowej w Uniejowie oraz budową ulicy Mickiewicza i opcjonalną budową garaży sporządzony został za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, gdzie określono przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. W ramach alternatywnej lokalizacji targowiska miejskiego w Uniejowie przewidzieć należy: wyrównanie powierzchni gruntu na terenie alternatywnej lokalizacji targowiska miejskiego (praca równiarki) przewiezienie 25 szt. altan wystawienniczych Zamawiającego z obecnej lokalizacji (dz. Nr 2146/19 w pobliżu kompleksu sportowo-rekreacyjnego imienia Włodzimierz Smolarka w Uniejowie) do docelowej lokalizacji (dz. Nr 33/12 przy ul. Dąbskiej w Uniejowie) i usytuowanie ich w miejscu przeznaczenia zgodnie z planem stanowiącym załącznik Nr 2a do niniejszej SIWZ. Po stronie wykonawcy pozostaje określenie technologii robót związanych z przewiezieniem istniejących altan wystawienniczych. Dokumentacja archiwalna altan wystawienniczych stanowi załącznik Nr 2b do niniejszej SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca zrealizuje zadanie poprzez ich demontaż oraz ponowny montaż w docelowej lokalizacji po stronie Wykonawcy pozostaje zapewnienie możliwości użytkowania altan zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, w tym przywrócenie stanu technicznego oraz właściwości konstrukcyjno-użytkowych z przed demontażu. W przypadku jeśli Wykonawca transportować będzie altany w całości należy wziąć pod uwagę gabaryty elementów. Po stronie Wykonawcy pozostaje uzyskanie zgody zarządców dróg (droga krajowa i wojewódzka) na transport elementów ponadgabarytowych oraz koszty i formalności z tym związane. Po stronie Wykonawcy pozostaje instalacja dostarczonych obiektów (altany wystawiennicze) w sposób bezpieczny oraz zgodny z przepisami i umożliwiający jego bezpieczne użytkowanie. Wykonawca winien wziąć pod uwagę że elementy montowane będą na terenie otwartym miasta Uniejów. Po stronie Wykonawcy pozostaje zabezpieczenie obszaru prowadzonych prac montażowych przed dostępem osób nieupoważnionych, a także zabezpieczenie dostarczonych elementów przed uszkodzeniem, kradzieżą lub innym obniżeniem walorów użytkowych. W przypadku jeśli na potrzeby dostarczenia na miejsce instalacji elementy (altany wystawiennicze) transportowane będą w elementach ponadgabarytowych, po stronie Wykonawcy pozostaje załatwienie zgody na ich transport po drogach publicznych oraz ewentualnie koniecznych maszyn i urządzeń do ich załadunku i rozładunku jak dźwig, podnośnik, HDS etc. Dodatkowo w ramach realizacji zadania przewidzieć należy konieczność demontażu istniejącej nawierzchni z betonowej kostki typu trylinka na obszarze terenu przeznaczonego na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych wykorzystywanego obecnie jako plac targowy. Zamawiający wymaga aby materiał zdemontowany został mu przekazany w formie i stanie technicznym pozwalającym na jego ponowne wykorzystanie. Zdemontowany materiał należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 1 km) oraz zmagazynować w sposób zwarty i uporządkowany. Program funkcjonalno-użytkowy nie jest projektem budowlanym, obejmuje natomiast zbiór wytycznych oraz kwestii Istotnych dla Zamawiającego stanowiących podstawę do jego opracowania. Faktyczne obliczenia techniczne obiektu budowlanego dokonywane są na etapie projektu budowlanego oraz jego uszczegóławiania w zakresie projektu wykonawczego, zatem dookreślanie oraz parametryzacja założeń PFU odbywa się w zakresie Wykonawcy. Oferta składana w postępowaniu w formule zaprojektuj i wybuduj nie odnosi się do szczegółowych rozwiązań, ponieważ ani zamawiający, ani wykonawca nie dysponują jeszcze dokumentacją projektową. Zgodnie z powyższym, zmiany w dokumentacji projektowej sporządzanej przez wykonawcę, nanoszone w trakcie realizacji umowy, nie stanowią zmiany tej umowy, o ile nie naruszają założeń stanowiących podstawę do opisu przedmiotu zamówienia w programie funkcjonalno-użytkowym. Wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe określone w Programie będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia parametrów do 5%. 7. Program funkcjonalno-użytkowy służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty. Wykonawca nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia stanowiącego przedmiot oferty ze względu na zwiększenie zakresu prac do realizacji który to zakres zostanie określony po szczegółowych obliczeniach technicznych w ramach realizowanej dokumentacji projektowej. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Ryzyko wynikające z braku możliwości dokonania szacunku ofertowego przez wykonawcę jest uwzględniane w cenie ryczałtowej. 8. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i lub przeoczeniach. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z elementami wstępnymi w zakresie: pozyskanie mapy do celów projektowych wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego, uzyskanie badań stanu technicznego przyłączy i sieci na terenie nieruchomości dla określenia możliwości ich dalszego użytkowania, opracowanie projektu budowlanego wszystkich elementów - zgodnie z koncepcją ujętą w PFU, w tym budynków mieszkalnych, ulicy Mickiewicza i budynków garażowych. opracowanie projektu wykonawczego - doprecyzowującego rozwiązania szczegółowe planowanej inwestycji, zawarte w dokumentacji budowlanej, sporządzenie kosztorysów inwestorskich na podstawie przedmiarów robót ujętych w dokumentacji projektowej oraz z podziałem kosztów adekwatnym dla potrzeb Zamawiającego, uzyskanie zgód, decyzji oraz uzgodnień stosownych instytucji których uzyskanie okaże się niezbędne celem prawidłowej realizacji inwestycji szczegółowy zakres i formę dokumentacji projektowej określono Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. 2013 poz. 1129) i wykonawca jest zobowiązany do powyższego przepisu się zastosować. zagospodarowanie terenu w zakresie: zagospodarowanie terenu przeznaczonego na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych, który w chwili obecnej pełni funkcję placu targowego, w zakresie demontażu i wywiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego elementów istniejącej nawierzchni z kostki betonowej typu trylinka zagospodarowanie terenu przeznaczonego na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych - Budynki mieszkalne zlokalizowane zostaną zasadniczo na działkach nr 2087 6 i 2086 3. Dojazd do projektowanych budynków możliwy będzie z projektowanego zjazdu z ul. Asnyka poprzez istniejący zjazd z ul. Targowej, natomiast komunikacja piesza zapewniona będzie poprzez projektowane chodniki połączone z istniejącym układem ciągów pieszych. Teren posesji planuje się urządzić jako teren zielony z dużą ilością nasadzeń oraz małej architektury, mający służyć jako miejsce rekreacyjne i spacerowe dla mieszkańców projektowanego budynku oraz okolicznych bloków mieszkalnych. Na terenie przewidziano łącznie 53 miejsca postojowe naziemne. zagospodarowanie terenu przeznaczonego na alternatywną lokalizację placu targowego w zakresie wyrównania powierzchni gruntu oraz wyposażenie go w drewniane altany wystawiennicze, będące w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich przewiezieniem z innej lokalizacji na terenie miasta Uniejów (z działki Nr 2146/19). zrealizowanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym: Układ przestrzenny - zespół dwóch budynków powiązanych wspólnym układem komunikacyjnym. Forma budynków stanowiąca odzwierciedlenie uwarunkowań terenu i kształtu działek. Budynki czterokondygnacyjne z piwnicami. Mieszkania zlokalizowane tak, aby każde było w odpowiedni sposób nasłonecznione. Wysokość budynków dostosowana jest do istniejącej zabudowy, tak aby budynki nie przesłaniały i nie zacieniały sąsiednich budynków. Układ funkcjonalno-użytkowy - budynki 4-kondygnacyjne, w całości podpiwniczone. Komunikacja pionowa zapewniona z centralnie zlokalizowanych klatek schodowych w każdym z budynków. Przy wejściach do budynków pomieszczenia techniczne oraz magazynowe, mogące służyć do przechowywania np. wózków albo rowerów. W części podpiwniczonej komórki lokatorskie do każdego mieszkania, garaże dostępne z zewnątrz oraz pomieszczenia techniczne. Wykonanie budowy ulicy Mickiewicza na odcinku od ul. Asnyka do ul. Reymonta, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym: Efektem końcowym ma być wybudowany (lokalnie wyremontowany) odcinek drogi nr 111358E wraz z pobudowaną siecią kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego. Inwestycja ma spełniać wymogi zawarte w Warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 ze zm.), to znaczy konstrukcja nawierzchni ma być zaprojektowana na okres eksploatacji 20 lat. Konstrukcję nawierzchni należy przewidzieć dla kategorii ruchu KR 2. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami szczegółowymi, między innymi: Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 ze zm.), Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych, GDDKiA, Politechnika Gdańska, 2012 r., Wymagania Techniczne WT 2010 rekomendowane przez Ministra Infrastruktury wydane przez IBDiM. Wykonawca przed przystąpieniem do projektowania konstrukcji nawierzchni winien wykonać we własnym zakresie badania podłoża gruntowego. Dla odcinka remontowanego nawierzchnię jezdni (warstwę ścieralną) należy zaprojektować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami szczegółowymi wymienionymi w PFU. Inwestycja będzie prowadzona na odcinku drogi gminnej w zakresie wskazanym na koncepcji zagospodarowania terenu stanowiącej załącznik do PFU. W rejonie planowanych robót zlokalizowane są urządzenia i sieci infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu tj: linie energetyczne napowietrzne i doziemne, doziemny kabel teletechniczny, sieć wodociągowa, cieplna, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. OPCJA - zrealizowanie 28 garaży wzdłuż planowanej ulicy Mickiewicza programem funkcjonalno-użytkowym: Budynki garażowe w technologii tradycyjnej murowanej. Konstrukcja dachu opiera się na ścianach zewnętrznych z pustaka ceramicznego grubości 25 cm klasy 10 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3MPa. Budynek przykryty dachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej. Posadowienie bezpośrednie na ścianach fundamentowych. Zamawiający przewiduje możliwość nie zrealizowania niniejszej części zadania w przypadku jeśli budowa garaży nie będzie leżała w interesie Zamawiającego. - dokumentacja projektowa obejmować ma całość zadania, niezależnie czy budynki garażowe mają zostać wybudowane czy Zamawiający z nich zrezygnuje w ramach przysługującego mu prawa opcji. O decyzji dotyczącej konieczności realizacji garaży lub ich wyłączeniu z zadania Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Dokumentacja projektowa winna być wykonana w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) i zawierać wszystkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia w tym: projekt budowlany oraz projekt wykonawczy wykonany w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 nr 202 poz. 2072), umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót budowlanych. Projekty wykonawcze zawierają rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych, instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające dla ww. potrzeb. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia sporządzoną z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) przedmiar robót w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). projektowaną charakterystykę energetyczną wykonaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. Nr 201, poz. 1240). Projekty budowlane i wykonawcze muszą być kompletne, obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe określone w Programie będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia parametrów do 5%. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z decyzją o warunkach zabudowy nr RI.6730.19.2016 z dnia 01.04.2016 r. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: projekty budowlane do pozwolenia na budowę, 4 egz. projekty wykonawcze, 4 egz. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4 egz. informacja dotycząca BIOZ, 4 egz. inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy, oświadczenia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i przeprowadzenia całego procesu inwestycyjnego. W szczególności dotyczy to ekspertyz i opinii budowlanych budynków na terenie opracowania i budynków bezpośrednio sąsiadujących. Projektant we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszystkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej m.in.: mapę do celów projektowych badania geologiczne podłoża gruntowego wszelkie uzgodnienia branżowe wypisy z ewidencji gruntów, badania np. gruntowo-wodne, ekspertyzy. inne uzgodnienia, decyzje, zgody które okażą się niezbędne celem prawidłowej realizacji warunki techniczne i wymagane umowy z operatorem energetyki, sieci itd Część graficzną i część opisową dokumentacji projektowej, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót Projektant przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej możliwej do odczytania z możliwością edycji przez Zamawiającego. Przez wersje elektroniczną należy rozumieć; -rysunki jako pliki w formacie dwg (do wersji AutoCad 2010), oraz pdf -teksty jako pliki w formacie doc (Word 2007), oraz pdf -kosztorysy jako w formacie xls (Excel 2007), oraz pdf Dokumentacja projektowa powinna: - umożliwić realizację inwestycji w formie zaprojektuj i wybuduj i z uwzględnieniem wymagań Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w swojej treści określić przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia. - opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz doświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. w zakresie przedmiaru robót zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. ROBOTY BUDOWLANE Roboty budowlane stanowić będą całość prac związanych z wybudowaniem budynków i zagospodarowania terenu oraz budową ulicy i garażami wzdłuż niej (opcja) zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, harmonogramami rzeczowo-finansowymi, uzgodnionymi z Zamawiającym, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami. Po zakończeniu procesu budowlanego Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zrealizowanego obiektu. Transport materiałów oraz praca sprzętu i maszyn budowlanych nie mogą stanowić utrudnienia ani zagrożenia dla eksploatacji i użytkowania sąsiednich budynków mieszkalnych Teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego Materiały z robót rozbiórkowych, nie przeznaczone do ponownego wykorzystania, itp. należy wywozić na bieżąco z uwagi na ograniczone miejsce na ich składowanie; Wykluczone jest składowanie i magazynowanie materiałów łatwopalnych; materiały takie powinny być dowożone na bieżąco, w ilości nie przekraczającej dziennego zużycia; Nawierzchnie terenu poza obszarem opracowania, w razie zniszczenia, po zakończeniu prac powinny być doprowadzone do stanu pierwotnego. Jeżeli w SIWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory estetyczne (faktura, barwa etc.) oraz posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne co artykuły określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcznej gwarancji i oraz rękojmi, zgodnie ze wskazaniem w ofercie 48, 54 lub 60 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 280.000,00 zł (dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych). 3.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 06 9263 0000 2000 2705 2002 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w niniejszej SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Wadium należy opatrzyć dopiskiem na przelewie: Wadium na zadanie: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych post. Nr PGK ZP 271.3.2016 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach