Przetargi.pl
Przebudowa budynku straży pożarnej na świetlicę wiejską wraz z zapleczem kuchennym oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku w miejscowości Klucz

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku straży pożarnej na świetlicę wiejską wraz z zapleczem kuchennym oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku w miejscowości Klucz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Przebudowa budynku straży pożarnej na świetlicę wiejską wraz z zapleczem kuchennym oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku w miejscowości Klucz Klasyfikacja wg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 500,00 zł. Wadium może być wniesione przelewem na konto Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym Leśnica Oddział Ujazd nr konta 24 8907 1021 2003 0006 3470 0004.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi co najmniej na sumę 300 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8 SIWZ, b) posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 600.000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7 SIWZ,. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagany kierownik robót w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Wymagany kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4 SIWZ,, 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6 SIWZ, oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6 SIWZ, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej cztery zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania remontu bądź budowy obiektu kubaturowego zarówno mieszkalnego, użyteczności publicznej, biurowego jak i przemysłowego. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 300 000,00 4 Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: betoniarka wolnospadowa, samochód, wyciąg, rusztowanie zewnętrzne co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5 SIWZ,. W sytuacji w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr III , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5 Wykonawstwo robót Wykonawca może w tylko i wyłącznie w zakresie określonym w ofercie powierzyć wykonanie części zamówienia objętego zamówieniem podwykonawcy. Oferent jest zobowiązany w złożonej ofercie złożyć oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 350 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9 SIWZ, 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 3 lata gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 5 500,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II SIWZ z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2 SIWZ. UWAGA: W przypadku gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr II SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III SIWZ, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4 SIWZ. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej czterema referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3 SIWZ, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w pkt. III.1.a SIWZ 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6 SIWZ. 10) Oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi 1.5. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ujazd.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach