Przetargi.pl
Przebudowa budynku przy ulicy Plac Słowiański 9 w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110
    65120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 16082100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku przy ulicy Plac Słowiański 9 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku przy ulicy Plac Słowiański 9 w Zielonej Górze wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej. Zakres inwestycji zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż do czasu zakończenia realizacji inwestycji, 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 1) (z wyjątkiem prac konserwatorskich i restauratorskich w pomieszczeniu nr 2.2 na II piętrze), 4) wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich w pomieszczeniu nr 2.2 na II piętrze, Teren przeznaczony do realizacji zadania inwestycyjnego znajduje się w centralnej części miasta Zielona Góra, przy ulicy Plac Słowiański 9. Obszar, którego dotyczy zamierzenie inwestycyjne zlokalizowany jest w strefie zabudowy usługowej. Obszar zamierzenia inwestycyjnego obejmuje działkę nr 164/19 w obrębie 30 o powierzchni 0,0818 ha (zwaną w treści PFU „obszarem elementarnym”). Kubatura istniejących obiektów w obszarze objętym opracowaniem: 1. Budynek dydaktyczny: ok. 5850 m3 2. Przybudówka: ok. 250 m3 Razem: Ok. 6100 m3 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem Funkcjonalno – Użytkowym. 3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 3 lat od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.2. SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia polegające na: wznoszeniu budynków, wykonaniu robót wykończeniowych, wykonaniu pokryć dachowych. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji na kwotę min. 2 000 000,00 zł (dwa miliony). W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia zachowując wszelkie inne uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu objętego inwestycją. 8. Płatności częściowe: Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ. 9. Zaliczki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości : 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych złotych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach