Przetargi.pl
Przebudowa budynku powojskowego przy ul Kadetów 3 w Jeleniej Górze na Centrum Integracji Społecznej

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
    ul. Lwówecka 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku powojskowego przy ul Kadetów 3 w Jeleniej Górze na Centrum Integracji Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Inwestycja polega na przebudowie istniejącego budynku powojskowego na Centrum Integracji Społecznej, w ramach którego zlokalizowany będzie Dom Studenta i przedszkole . W Domu Studenta przewiduje się zakwaterowanie ok. 100 studentów, oraz przedszkole 3-oddzialowe dla 75 dzieci. (Pierwotnie w 2015r. projekt zakładał , że w budynku zlokalizowany będzie Dom Seniora i przedszkole, w 2017r. wykonano aktualizację projektu z funkcją Domu Studenta i przedszkola). Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie nr 1- roboty w zakresie Domu Studenta wraz z infrastrukturą Zadanie nr 2- roboty w zakresie Przedszkola wraz z infrastrukturą Aktualna krótka charakterystyka: Budynek wolnostojący pochodzący z lat 30-tych XX wieku. Obiekt od kilku lat nie jest użytkowany. Budynek całkowicie podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych, z poddaszem nieużytkowym i strychem dostępnym z klatek schodowych. Poza obrysem budynku, po stronie półn usytuowany jest podziemny skład opału o wymiarach przekryty płytą żelbetową, w której znajduje się 9 otworów wrzutowych dostępnych z poziomu terenu. Budynek korytarzowy z dwoma klatkami schodowymi. Budynek nie posiada dylatacji. Ukł konstrukcyjny obiektu w przeważającej części jest podłużny. Obiekt przykryty jest dachem spadzistym czterospadowym z lukarnami. Pochylenie połaci dachu to około 40 stopni. W obiekcie znajdują się pozostałości po instalacjach wod-kan, ogrzewczych, elektrycznych. W dawnym pomieszczeniu kotłowni zlokalizowane są m.in. nieczynne kotły gazowe, zasobniki, studzienki schładzające. Budynek obecnie nie jest ogrzewany. Instalacje, wyposażenie sanitarne, armatura zostały w dużym stopniu zdemontowane. Zakres projektowanej przebudowy Główna bryła budynku nie ulega zmianie. W ramach projektowanej przebudowy przewiduje się A) Rozbiórkę części ścian działowych B) Rozbiórkę istniejących trzonów wentylacyjnych i kominowych C) Zamurowanie, niektórych otworów w ścianach nośnych i działowych D) Wykonanie nowych otworów i nadproży w ścianach nośnych i działowych E) Wykonanie żelbetowych trzpieni w ścianach nośnych, w miejscach dużych obciążeń F) Wyburzenie fragmentów ścian nośnych, głównie na parterze i wykonanie nad nimi podciągów stalowych G) Wyburzenie fragmentów istniejących stropów i wykonanie w to miejsce nowych H) Uzupełnienie fragmentów stropów np. w miejscach po rozbieranych ścianach lub trzonach wentylacyjnych I) Wykonanie fundamentów pod ściany i słupy w piwnicy J) Wykonanie ścian o grubości 8,12 i 24 cm w piwnicy K) Wykonanie belek żelbetowych pod nowe ściany o grubości 24 cm L) Wykonanie nowych ścian murowanych o grubości 24 cm na parterze i wyższych kondygnacjach Ł) Wyburzenie fragmentu stropu w miejscu projektowanych schodów, wykonanie nowych schodów o konstrukcji żelbetowej biegnących z piwnicy na parter M) Wykonanie szybu windowego o konstrukcji żelbetowej N) Wykonanie niewielkiej przebudowy więźby dachowej z wykorzystaniem elementów stalowych O) Wzmocnienie i wymianę części elementów drewnianych więźby dachowej P) Wykonanie nowych trzonów wentylacyjnych z rur stalowych, obudowanych lekką obudową z płyt G-K R) Wykonanie nowych ścian działowych, lekkich z płyt G-K na stelażu stalowym systemowym S) Wykonanie balkonów o konstrukcji stalowo-żelbetowej mocowanych do ścian zewnętrznych podłużnych T) Dobudowanie do istniejącego budynku tarasu, na poziomie stropu nad piwnicą. Taras o konstrukcji żelbetowo-stalowej U) Wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych i dwóch żelbetowych ramp wjazdowych dla osób niepełnosprawnych W) Wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku Planowane są do zrealizowania następujące roboty budowlane 1. Branża budowlana roboty rozbiórkowe roboty ziemne (zasypanie kotłowni, kanału i składu opału, roboty ziemne pod izolację ścian piwnic, wykop wewn budynku pod projektowane fundamenty i warstwy posadzkowe, roboty fundamentowe poza budynkiem) izolacja ścian piwnic fundamenty elementy żelbetowe rampy R1 i R2 elementy żelbetowe tarasu elementy konstrukcyjne stalowe tarasu elementy żelbetowe budynku szyb windowy nadproża, przesklepienia otworów – belki stalowe roboty murowe konstrukcja balkonów więźba dachowa pokrycie dachu ściany okładziny i zabudowy z płytek G-K, sufity podwieszane roboty tynkarskie okładziny ścian roboty malarskie posadzki (piwnicy, kanał nawiewny, posadzka na stropie nad poddaszem użytkowym, balkon na trzech kondygnacjach, podesty na kondygnacji +3, taras) wykładziny posadzkowe stolarka i ślusarka otworowa roboty kowalsko-ślusarskie elewacja (skucie starych okładzin i tynku, ściany lukarn, kominy, ściany, spody balkonów, cokół, balustrady tarasów, rusztowania) schody zewn windy 2. Wyposażenie stałe dostawa i montaż elementów wyposażenia stałego (m.in: ławki, szafy do zabudowy, zabudowa kuchenna wraz ze sprzętem AGD) 3. Branża sanitarna-instalacje wewnętrzne instalacja wody zimnej, ciepłej i hydrantowej (w tym baterie umywalkowe dla osób niepełnosprawnych instalacja kanalizacji sanitarnej, deszczowej i kondensatu (w tym uchwyty, brodziki, miski ustępowe, kabiny prysznicowe dla osób niepełnosprawnych), instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, węzeł cieplny, instalacja wentylacji i klimatyzacji, roboty demontażowe 4. Branża elektryczna-instalacje wewnętrzne instalacje w piwnicy przyziemie część mieszkalna piętra 1-3 WLZ i tablice instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych instalacja odgromowa, instalacje na dachu prace demontażowe 5. Branża teletechniczna i telekomunikacyjna–instalacje wewnętrzne montaż dróg kablowych instalacja okablowania strukturalnego instalacja telewizji dozorowej i wideodomofonów IP instalacja radiowo-telewizyjna instalacja domofonowa instalacja przyzywowa instalacja sygnalizacji pożaru instalacja oddymiania grawitacyjnego, instalacja sterowania klapami odcinającymi, instalacja audio-wideo pozostałe wyposażenie teletechniczne 6. Branża elektryczna–instalacje zewnętrzne oświetlenie zewnętrzne przy ul. Kadetów oraz terenie zielonym po zachodniej stronie budynku Centrum Integracji Społecznej 7. Branża teletechniczna i telekomunikacyjna – instalacje zewnętrzne przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej 8. Branża sanitarna–instalacje zewnętrze roboty rozbiórkowe, ziemne, wywóz i przywóz ziemi, piasku oraz gruzu, przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowa zewnętrznej instalacji wody hydrantowej przebudowa sieci cieplnej, skrócenie sieci gazowej 9. Zagospodarowanie terenu wiata śmietnikowa, pozostałe wyposażenie (stojak rowerowy, kosze na śmieci, ławki) 10. Branża drogowa układ komunikacyjny, roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty inne, elementy ulic, organizacja ruchu Charakterystyczne parametry techniczne Kubatura 19016,53m3 Wymiary budynku: Dł budynku 66,84m, Szer budynku 17,07m, Wys budynku 19,08m Liczba kondygnacji nadziemnych 4, Liczba kondygnacji podziemnych 1 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI BUDYNKU: POWIERZCHNIA NETTO BUDYNKU 4207,08m2, POWIERZCHNIA RUCHU BUDYNKU 891,68 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU 3126,38 m2, POWIERZCHNIA USŁUGOWA BUDYNKU 189,02 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać: wadium –CIS. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem Rozdziału XI ust. A pkt. 7 SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 z podaniem dopisku : wadium –CIS. 5. Wadium wniesione przelewem na konto KPSWJG uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w IWZ - według załącznika nr 2 do SIWZ i załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy Zamawiającego (patrz adres – rozdz. I) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - według wzoru stanowiącego Załącznika nr 4 do SIWZ. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach