Przetargi.pl
„Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Nowodworska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350, , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Nowodworska 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, , fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sześciu samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby prowadzenia przez Zamawiającego działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”, 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”, 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”. 3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy stanowiące przedmiot dzierżawy do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. 4.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje wyroby lub materiały dostarczane przez konkretnego Producenta, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie wyroby oraz materiały, określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Producentów, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model wyrobu (materiału), ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować wyrób (materiał) o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiada konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujący się innym szczególnym procesem. Za wyrób (materiał) równoważny uznaje się wyrób (materiał), który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość wyrobu (materiału) równoważnego nie może być gorsza od określonego w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, którego wysokość dla każdej z części zamówienia wynosi odpowiednio: 1)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 1 zamówienia, 2)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 2 zamówienia, 3)4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części nr 3 zamówienia. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt XII.1. SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 299). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c)kwotę gwarancji, poręczenia, d)termin ważności gwarancji/ poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959. W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, określonychw pkt XII.1. SIWZ i być oznaczone: „WADIUM DO PRZETARGU NZP/TO/14/2020”. Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z zapisami pkt XI.1.6c) lub XI.1.7b-7c) w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę w FORMIE PISEMNEJ czy w POSTACI ELEKTRONICZNEJ). 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Wadium w innej formie niż pieniężna (gwarancja/poręczenie) Wykonawca wnosi: 1)W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W POSTACI ELEKTRONICZNEJ- w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Osobę(-y) upoważnioną(-e) do jego podpisania w imieniu wystawcy dokumentu (np. Banku, Ubezpieczyciela). Wadium w formie gwarancji/poręczenia należy wnieść za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego poprzez formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” dostępny na stronie internetowej dotyczącej niniejszego postępowania (należy wejść na stronę internetową https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk w zakładkę „Postępowania”, a następnie odnaleźć w tabeli dla postępowań aktualnych w kolumnie „Nazwa transakcji” nazwę niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wejść poprzez kliknięcie na stronę internetową dotyczącą niniejszego postępowania. Formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” pojawi się po kliknięciu w przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Formularz „Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego” umożliwi przesłanie Zamawiającemu załącznika (gwarancji/ poręczenia) po kliknięciu w ikonę spinacza. O terminie wniesienia wadium decyduje czas pełnego przeprocesowania na Platformie Zakupowej Zamawiającego. 2)W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY W FORMIE PISEMNEJ- w oryginale gwarancji/poręczenia opatrzonym własnoręcznym podpisem przez Osobę(-y) upoważnioną(-e) do jego podpisania w imieniu wystawcy dokumentu (np. Banku, Ubezpieczyciela). Wykonawca winien dołączyć do oferty wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Przedłużenie okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienie nowego wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 14.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium. 15.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawcę, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego od Wykonawcy, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia, kompletna oferta winna zawierać: 1)Formularz ofertowy, sporządzony według Załącznika nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone według Załącznika nr 2 do SIWZ. 3)W sytuacji gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, winien złożyć także: - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Do zobowiązania należy dołączyć dokument (pełnomocnictwo), z którego będzie wynikać, że osoba(-y) podpisująca(-e) zobowiązanie jest(są) uprawniona(-e) do dokonania takiej czynności, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych innego podmiotu (CEIDG/KRS). - w treści oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zamieścić informację o podmiotach, na zasoby których się powołuje w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 4)W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo. W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 7) W przypadku gdy Wykonawca w treści oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.2.1) SIWZ wskaże, że zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp może dołączyć do oferty dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 8)W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne do opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), to winien zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać, iż oferowany przez niego przedmiot dzierżawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj. dołączyć do oferty dokumenty, które potwierdzają, iż zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania (w tym materiały) są równoważne w stosunku do rozwiązań (w tym materiałów) opisanych przez Zamawiającego. 2.Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp dotyczące przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp sporządzone według Załącznika nr 3 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- dokumenty i/lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie winno być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia odrębnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu Wykonawców, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Wykonawca winien bez wezwania przekazać Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w pkt XII.5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach