Przetargi.pl
Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Nowodworska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Nowodworska 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sześciu samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na potrzeby prowadzenia przez Zamawiającego działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1) CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”, 2) CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”, 3) CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”. 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy stanowiące przedmiot dzierżawy do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. 4. Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje wyroby lub materiały dostarczane przez konkretnego Producenta, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie wyroby oraz materiały, określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Producentów, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model wyrobu (materiału), ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować wyrób (materiał) o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiada konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujący się innym szczególnym procesem. Za wyrób (materiał) równoważny uznaje się wyrób (materiał), który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny wyrób (materiał) wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość wyrobu (materiału) równoważnego nie może być gorsza od określonego w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA - „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 1 zamówienia”. 1) Pojazd nr 1. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka,- możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2) Pojazd nr 2. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, - możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy.6. Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA. - „Dzierżawa dwóch 3-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 2 zamówienia”. 1) Pojazd nr 1. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, - możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2) Pojazd nr 2. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, - możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 7. Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA - „Dzierżawa dwóch 2-osiowych samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 3 zamówienia”. 1) Pojazd nr 1. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 2-osiowe o DMC min. 18.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 14 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, - możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 2) Pojazd nr 2. a) charakterystyka podwozia: - podwozie 2-osiowe o DMC min. 18.000 kg, - rok produkcji min. 2015, - silnik wysokoprężny spełniający normę min. EURO 5, - silnik o pojemności 7-11 litrów, - stalowa miska olejowa lub z innego tworzywa zatwierdzonego przez Producenta, - skrzynia biegów w pełni automatyczna, - fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika lub od skrzyni biegów zgodnie z zaleceniami Producenta zabudowy lub podwozia, - kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa oraz 2 miejsca dla obsługi (osobne lub połączone fotele) wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - klimatyzacja fabryczna, - gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, - szyby sterowane elektrycznie, - lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, - zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 200 litrów oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 40 litrów; b) charakterystyka zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z jednolitego arkusza stali, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 14 m3, - dno wanny załadowczej wykonane z blachy typu hardox 400 o grubości min. 4 mm lub równoważnej, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie (do pojemników 1100 l. z klapą półokrągłą), - możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, - możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, - możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy, - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, - krawędź załadowcza wrzutnika nie wyżej niż 1600 mm od podłoża, - urządzenie załadowcze jednolite uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, wyposażone w uchylne ramiona do pojemników 1100 litrów, - dwa stopnie dla ładowaczy, - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, - reflektor roboczy z tyłu zabudowy, - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach