Przetargi.pl
Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I

Gmina Kietrz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4854356 , fax. 077 4854359
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
    ul. 3-go Maja 1 1
    48-130 Kietrz, woj. opolskie
    tel. 077 4854356, fax. 077 4854359
    REGON: 00053032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I. Zakres robót obejmuje: Przebudowę kondygnacji naziemnych: -przygotowanie terenu pod budowę-roboty rozbiórkowe, -przygotowanie terenu pod budowę -demontaż stolarki budowlanej, -roboty budowlane-roboty remontowe, -roboty budowlane-roboty montażowe, -roboty budowlane - wykonanie schodów, -wykonanie instalacji wod-kan - biały montaż, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty instalacyjne -wykonanie instalacji elektrycznej-systemu oddymiania, -docieplenie ścian zewnętrznych, -drewniane elementy zewnętrzne, -roboty wykończeniowe, -montaż stolarki budowlanej. Wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych: -wykonanie instalacji wody zimnej, -wykonanie instalacji kanalizacyjnej, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty ziemne -wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wykonanie instalacji elektrycznej: -wykonanie linii zasilających, -montaż tablicy licznikowej, -wykonanie rozdzielnii, -ułożenie przewodów, -montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, -montaż opraw oświetleniowych, -wykonanie instalacji odgromowej i uzupełniającej. Niniejsze postępowanie dotyczy realizacji I etapu przebudowy budynku. Projekt opracowany jest na całość zadania (dwa etapy). W opisie technicznym wyodrębniono dwa etapy. Przedmiar dotyczy etapu I. Realizowany będzie I etap, dlatego należy wycenić I etap zadania, który obejmuje m.in.: -wymianę pokrycia dachowego, -termomodernizację budynku (docieplenie ścian, wyminę stolarki okiennej i drzwiowej) , -budowę rampy dla niepełnosprawnych, -wykonanie sieci elektrycznej wewnętrznej, -wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją hydroforową, -czyszczenie i konserwację istniejącej studni, -budowę szamba dwukomorowego z instalacją kanalizacyjną, - remont posadzek i podłóg , -roboty tynkarskie i malarskie, -przemurowanie kominów. Szczegóły zawarte są w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1 Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy winni wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie remoncie lub modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł . 3 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5 Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca winien załączyć kosztorys ofertowy (pomimo, że wynagrodzenie jest ryczałtowe), z powodu obowiązku rozliczania się zamawiającego z instytucją współfinansującą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach