Gmina Kietrz ogłasza przetarg
- Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4854356 , fax. 077 4854359
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
ul. 3-go Maja 1 1
48-130 Kietrz, woj. opolskie
tel. 077 4854356, fax. 077 4854359
REGON: 00053032400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I. Zakres robót obejmuje: Przebudowę kondygnacji naziemnych: -przygotowanie terenu pod budowę-roboty rozbiórkowe, -przygotowanie terenu pod budowę -demontaż stolarki budowlanej, -roboty budowlane-roboty remontowe, -roboty budowlane-roboty montażowe, -roboty budowlane - wykonanie schodów, -wykonanie instalacji wod-kan - biały montaż, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty instalacyjne -wykonanie instalacji elektrycznej-systemu oddymiania, -docieplenie ścian zewnętrznych, -drewniane elementy zewnętrzne, -roboty wykończeniowe, -montaż stolarki budowlanej. Wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych: -wykonanie instalacji wody zimnej, -wykonanie instalacji kanalizacyjnej, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty ziemne -wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wykonanie instalacji elektrycznej: -wykonanie linii zasilających, -montaż tablicy licznikowej, -wykonanie rozdzielnii, -ułożenie przewodów, -montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, -montaż opraw oświetleniowych, -wykonanie instalacji odgromowej i uzupełniającej. Niniejsze postępowanie dotyczy realizacji I etapu przebudowy budynku. Projekt opracowany jest na całość zadania (dwa etapy). W opisie technicznym wyodrębniono dwa etapy. Przedmiar dotyczy etapu I. Realizowany będzie I etap, dlatego należy wycenić I etap zadania, który obejmuje m.in.: -wymianę pokrycia dachowego, -termomodernizację budynku (docieplenie ścian, wyminę stolarki okiennej i drzwiowej) , -budowę rampy dla niepełnosprawnych, -wykonanie sieci elektrycznej wewnętrznej, -wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją hydroforową, -czyszczenie i konserwację istniejącej studni, -budowę szamba dwukomorowego z instalacją kanalizacyjną, - remont posadzek i podłóg , -roboty tynkarskie i malarskie, -przemurowanie kominów. Szczegóły zawarte są w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1 Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy winni wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie remoncie lub modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł . 3 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5 Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca winien załączyć kosztorys ofertowy (pomimo, że wynagrodzenie jest ryczałtowe), z powodu obowiązku rozliczania się zamawiającego z instytucją współfinansującą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń garażowych na archiwum w budynku GDDKiA O/Opole
Dodano: 2016-03-22 - Remont klatki schodowej w budynku administracyjnym urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-07-24 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Łomnicy ul. Wydzieracz 9
Dodano: 2015-06-26 - Remont 4 pietra branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, informatycznej w DS.Kmicic Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Grunwaldzkiej 31, 45-061 Opole
Dodano: 2014-07-07 - Adaptacja pomieszczeń na cele administracyjne budynku w Dobrzeniu Wielkim przy ul.Kościelnej 5 - etap I
Dodano: 2014-05-28 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Oleśnie z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.
Dodano: 2014-05-09 - Utworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Strzelcach Op. - etap II
Dodano: 2014-02-07 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-12-20 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-09-10 - Adaptacja budynku byłego rewiru Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku, nr sprawy nadany przez zamawiającego: D/Kw-220-4/2013/R
Dodano: 2013-07-19