Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach ogłasza przetarg
- Adres: 47-120 Żędowice, ul. Strzelecka 35
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4616796 , fax. 0-77 4616796
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach
ul. Strzelecka 35 35
47-120 Żędowice, woj. opolskie
tel. 0-77 4616796, fax. 0-77 4616796
REGON: 53240345300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa podległa Gminie Zawadzkie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Żędowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : Zakupie i dostawie oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 w roku 2010, wyprodukowanego według PN-C-96024 w ilości 48300 l, spełniającego parametry jakościowe: a) zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m b )wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg c) temperatura zapłonu - min. 56oC d) gęstość w temp. 15o - nie wyższa niż 0,860 g/ml e) lepkość kinetyczna w temp. 20o nie większa niż 6 mm2 /s f) skład frakcyjny: -do 250o C destyluje nie więcej niż: 65%V/V -do 350o C destyluje nie więcej niż: 85%/V/V g) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg h) pozostałość po spaleniu nie większa niż 0,01%/m/m i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30%/m/m j) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg/kg Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 2 dni przed wymaganym terminem dostawy do zbiorników w kotłowni Zamawiającego - budynek Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach, przy ul. Strzeleckiej 35. Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji pomniejszone o opust cenowy udzielony Zamawiającemu w przetargu. Warunki płatności za dostawę - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury. Dostawca winien ponadto: -dostarczać olej według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy, -zabezpieczyć ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym), -dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym : - wykażą wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego o wartości minimum 150 000 zł brutto łącznie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto Wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. a - c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, zaś warunek określony w pkt. d spełnia każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 6 Specyfikacji, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę powinien załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Wykonawca składający ofertę winien załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2.Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 3 do SIWZ; 3. Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie paliwami płynnymi, 4. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych, 4.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.3. wykaz wykonania co najmniej dwóch usług polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego o wartości minimum 150 000 zł brutto łącznie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie - zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ; 4.4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Aktualne świadectwo jakości produktów, zgodne z PN dla oferowanego produktu poświadczone za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy; 7. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy, 8. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego oceniane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie dostawy oleju opalowego lekkiego w sezonie grzewczym 2016/2017 do budynków będących własnością Gminy Lubsza
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oleju opałowego do placówek Gminy Cisek w okresie od września 2016r. do 31 maja 2017r.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy oleju opałowego do Urzędu Gminy i placówek podległych w sezonie grzewczym 2016-2017.
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I GŁUBCZYCE/ W 2016/2017 r.
Dodano: 2016-02-22 - Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu na rok 2016r.
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa oleju opałowego lekkiego w 2016 roku na potrzeby kotłowni w placówkach szkolnych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie.
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Publicznego Gimnazjum i Przedszkola w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości około 60 000 l
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa oleju opałowego dla gminy Strzeleczki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz placówek oświatowych.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawy oleju napędowego grzewczego (ok. 100 000 dm3) w 2016 roku do obiektów Gminy Dąbrowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa oleju opałowego
Dodano: 2015-12-04