Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Żędowicach

Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Żędowice, ul. Strzelecka 35
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4616796 , fax. 0-77 4616796
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach
    ul. Strzelecka 35 35
    47-120 Żędowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4616796, fax. 0-77 4616796
    REGON: 53240345300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa podległa Gminie Zawadzkie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Żędowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : Zakupie i dostawie oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 w roku 2010, wyprodukowanego według PN-C-96024 w ilości 48300 l, spełniającego parametry jakościowe: a) zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m b )wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg c) temperatura zapłonu - min. 56oC d) gęstość w temp. 15o - nie wyższa niż 0,860 g/ml e) lepkość kinetyczna w temp. 20o nie większa niż 6 mm2 /s f) skład frakcyjny: -do 250o C destyluje nie więcej niż: 65%V/V -do 350o C destyluje nie więcej niż: 85%/V/V g) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg h) pozostałość po spaleniu nie większa niż 0,01%/m/m i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30%/m/m j) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg/kg Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 2 dni przed wymaganym terminem dostawy do zbiorników w kotłowni Zamawiającego - budynek Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach, przy ul. Strzeleckiej 35. Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji pomniejszone o opust cenowy udzielony Zamawiającemu w przetargu. Warunki płatności za dostawę - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury. Dostawca winien ponadto: -dostarczać olej według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy, -zabezpieczyć ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym), -dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym : - wykażą wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego o wartości minimum 150 000 zł brutto łącznie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto Wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. a - c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, zaś warunek określony w pkt. d spełnia każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę. Oferta powinna być napisana w języku polskim. Oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 6 Specyfikacji, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składający ofertę powinien załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Wykonawca składający ofertę winien załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2.Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) - zał. nr 3 do SIWZ; 3. Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie paliwami płynnymi, 4. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych, 4.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.3. wykaz wykonania co najmniej dwóch usług polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego o wartości minimum 150 000 zł brutto łącznie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie - zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ; 4.4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Aktualne świadectwo jakości produktów, zgodne z PN dla oferowanego produktu poświadczone za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy; 7. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy, 8. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego oceniane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach