Przetargi.pl
Dostawa podręczników dla potrzeb projektu Prószkowska Akademia Wiedzy i Aktywności

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, ul. Opolska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4649261, 4013733 , fax. 0-77 4649261
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
    ul. Opolska 17 17
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 0-77 4649261, 4013733, fax. 0-77 4649261
    REGON: 53110662900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.proszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa podręczników dla potrzeb projektu Prószkowska Akademia Wiedzy i Aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników dla potrzeb projektu Prószkowska Akademia Wiedzy i Aktywności realizowanego w ramach poddziałania 9.1.2 POKL. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) 2. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ. 3. Kompletność oferty - oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i załączniki wymagane od wykonawcy wymienione w SIWZ. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia. Niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzone za zgodność z oryginałem, c) pełnomocnictwo dla wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) zaparafowany projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, do dokumentów, o których mowa w pkt 1 oraz formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.proszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną