Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2014-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 4 pietra branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, informatycznej w DS.Kmicic Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Grunwaldzkiej 31, 45-061 Opole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Remont 4 pietra branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, informatycznej w DS. Kmicic Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Grunwaldzkiej 31, 45-061 Opole. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Remont pokoi studenckich: a) Wymiana wykładzin podłogowych, wymiana instalacji elektrycznych gniazd 230V, oświetlenia, malowanie ścian i sufitów ,malowanie grzejników co, b) Wymiana instalacji sieci komputerowej (okablowanie, gniazda urządzenia aktywne) wymiana stolarki drzwiowej c) Wymiana kabin prysznicowych, umywalek, muszli toaletowych, baterii wodnych, okładzin ceramicznych ściennych i podłogowych, orurowania poziomego wody ciepłej i zimnej, instalacji elektrycznych gniazd i oświetlenia. 1.2 Remont korytarzy i pomieszczeń gospodarczych a) Wymiana instalacji elektrycznych gniazd 230V, oświetlenia podstawowego i nocnego, ewakuacyjnego, wymiana elementów nośnych i okablowania sieci komputerowej, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, montaż systemu monitoringu wizyjnego, wymiana stolarki drzwiowej pomiędzy strefami p.poż, b) Prace będą prowadzone w budynku czynnym. 2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji robót budowlanych 2.1. zapewnienie codziennego nadzoru odpowiedniego nadzoru (kierownik robót budowlanych i kierownika robót elektrycznych); 2.2. dostosowanie sposobu i organizacji prowadzenia robót do faktu, że budynek DS. Kmicic przy ul. Grunwaldzkiej 31 w Opolu będzie użytkowany; 2.3. sukcesywne, zgodnie z harmonogramem, przyjmowanie i zwrotne przekazywanie (Wykonawca-Zamawiającemu) frontów robot. 2.4. demontaż i ponowny montaż po pracach remontowych elementów systemu DSO i SAP i ich kontrole uruchomienie. 2.5. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych 230V, 400V, oświetlenia, sieci komputerowej z uzyskaniem certyfikatu gwarancyjnego na 25 lat (wymagany osprzęt AMP dla kontynuowania unifikacji instalacji w budynku lub równoważny) 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ponadto: 3.1. sporządzenie harmonogramu rzeczowo- terminowego. 3.2. sporządzenie planu BiOZ. 3.3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o projekty wykonawcze - w 2 kompletach, 3.4. prowadzenia robót w czynnym obiekcie (zapewnienie bezpieczeństwa, dotychczasowego komfortu użytkowego) i dostosowania organizacji robót (niedopuszczalne jest pozbawienie użytkowników mediów lub ogrzewania) w tym zakresie na bieżąco będzie współpracował z Zamawiającym. 3.5 zabrania się transportowania gruzu, materiałów budowlanych , elementów instalacji co. z wykorzystywaniem dźwigów osobowych. Do komunikacji na czas budowy przeznaczona jest klatka schodowa od strony ul. Grunwaldzkiej. Do wyprowadzania gruzu należy zabudować hermetyczny rękaw zrzutowy i kontener przykryty plandeką - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń garażowych na archiwum w budynku GDDKiA O/Opole
Dodano: 2016-03-22 - Remont klatki schodowej w budynku administracyjnym urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-07-24 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Łomnicy ul. Wydzieracz 9
Dodano: 2015-06-26 - Adaptacja pomieszczeń na cele administracyjne budynku w Dobrzeniu Wielkim przy ul.Kościelnej 5 - etap I
Dodano: 2014-05-28 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Oleśnie z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.
Dodano: 2014-05-09 - Utworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Strzelcach Op. - etap II
Dodano: 2014-02-07 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-12-20 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-09-10 - Adaptacja budynku byłego rewiru Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku, nr sprawy nadany przez zamawiającego: D/Kw-220-4/2013/R
Dodano: 2013-07-19 - Budowa Wiejskiego Centrum Kultury w Grodzisku
Dodano: 2013-06-18