Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowo - handlowego na bibliotekę gminną

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7617017
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 062 7617017
    REGON: 00054395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowo - handlowego na bibliotekę gminną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku biurowo - handlowego na bibliotekę gminną. Zakres rzeczowy obejmuje między innymi wykonanie: Robót branży budowlanej: Roboty remontowo - budowlane i rozbiórkowe; Prace stanu surowego; Stolarka okienna i drzwiowa; Prace stanu wykończeniowego; Elewacje; Elementy zewnętrzne; Robót branży sanitarnej: Kanalizacja sanitarna wewnętrzna; Instalacja wodociągowa; Instalacja centralnego ogrzewania; Instalacja gazowa; Wentylacja; Robót branży elektrycznej i teletechnicznej: Wewnętrzne linie zasilające; Przycisk p-poż wyłącznika głównego; Tablica TB; Instalacje elektryczne biblioteki; Instalacje sieci komputerowej; Instalacja połączeń wyrównawczych; Instalacja odgromowa;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.01.2010 r. godz. 12:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający niżej wymienione warunki dodatkowe : - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez krótszy okres, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych o wartości co najmniej 300 tys. zł (każda); - dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego; - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór załącznik nr 2 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wzór załącznik nr 5 - oświadczenie o posiadaniu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, wzór załącznik nr 4 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wzór załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach