Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego.

Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
    ul. 11 Listopada 7 7
    18-312 Rutki
    tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
    REGON: 00053696000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres dostaw obejmuje: -Bieżącą, sukcesywną dostawę oleju napędowego I-szego gatunku w latach 2010 - 2011. -Przewidywana ilość oleju napędowego - ok. 140 000 litrów. -Olej napędowy należy dostarczyć do miejscowości będącej siedzibą zamawiającego, bezpośrednio do własnych zbiorników środków transportowych i maszyn budowlano-drogowych będących własnością gminy Rutki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca , podwykonawca ,udziałowiec konsorcjum/. 4.Czas dostaw nie może przekraczać 2 h.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 4.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego z ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i w przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-rutki.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach