Przetargi.pl
Przebudowa budynku - oddymianie klatek schodowych - etap I Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym

Zespół Szkół Zawodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. 1 Maja 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3195090 , fax. 71 3195894
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych
    ul. 1 Maja 1 A 1 A
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3195090, fax. 71 3195894
    REGON: 00018001900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku - oddymianie klatek schodowych - etap I Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku - oddymianie klatek schodowych - etap I Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Zamawiającego, tj.: 1)roboty rozbiórkowe: dachu, ścianek drewnianych przeszklonych i otynkowanych, stolarki drzwi, 2)wycięcie otworów w stropie żelbetowym dla kanałów oddymiających, 3)montaż okien połaciowych oddymiających wraz z obróbką i podłączeniem sterowania, 4)montaż zabudowy przeciwpożarowej kanałów i ścian z płyt g-k z wypełnieniem wełną, 5)montaż stolarki aluminiowej p.poż okien, drzwi i witryn wraz z okuciami i zamkami, 6)montaż siłowników do istniejących okien napowietrzających, 7)montaż kompletnego systemu sterującego oddymianiem, 8)wykonanie okablowania i podłączenie do sterowania odymianiem, 9)wykonanie robót budowlanych towarzyszących robotom elektrycznym, 10)wykonanie robót wykończeniowych związanych z montażem stolarki okiennej, drzwi i ścianek g-k, 11)roboty malarskie i porządkowe wraz z utylizacją odpadów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1)przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3)dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym Należy mieć na uwadze, że budynek usytuowany jest na obszarze znajdującym się w strefie konserwatorskiej w rozumieniu ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami pod rygorem przepisów zawartych w tej ustawie. Ponadto prace będą wykonywane na terenie czynnej placówki Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne: a)uzgadnianie kolejności realizacji prac budowlanych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego), b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i in. materiałów z rozbiórki, c)prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, d)zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego. 5.Określone wynagrodzenie ryczałtowe winno zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opracowanej dokumentacji projektowej jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m. in. koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia, docelowego składowania i unieszkodliwienia odpadów, zabezpieczeń BHP oraz Ppoż., organizacji i utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy, zapewnienia nadzoru i opracowania niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału osób uprawnionych w odpowiedniej branży przy wykonywaniu zadania. 7.Podane w SIWZ, ST, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w kosztorysie ofertowym przez podanie nazwy materiału równoważnego. 8.Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Wykonawca udzieli powyższej gwarancji na prace będące przedmiotem umowy (robociznę). Wykonawca udzieli gwarancji również na wykorzystane materiały, urządzenia i sprzęt, na okres wskazany powyżej, ale nie krótszy niż okres gwarancji producenta. Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad istotnych, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili usunięcia wady. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym wada była usuwana. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy i biegnie równolegle z okresem gwarancji. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usunąć wady, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy wykonany przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 9.Stawka podatku VAT na w/w prace wynosi 8 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwolowski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach