Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Innowacyjne Gimnazjum

Gimnazjum im. prof. Dominika Lasoka w Turzy Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-351 Turza Śląska, ul. Ligonia 2b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4530068 , fax. 32 4530068
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. prof. Dominika Lasoka w Turzy Śląskiej
    ul. Ligonia 2b 2b
    44-351 Turza Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 4530068, fax. 32 4530068
    REGON: 27661376300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Innowacyjne Gimnazjum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w z związku z realizacją projektu pn. Innowacyjne Gimnazjum współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcie pozalekcyjne będą prowadzone dla uczniów Gimnazjum im. Prof. Dominika Lasoka w Turzy Śląskiej. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Liczba uczestników: 15 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 1230 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 480 godzin w roku 2011 i 750 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 1 do nr 15. Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki/chemii Liczba uczestników: 10 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 1230 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 480 godzin w roku 2011 i 750 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 16 do nr 30. Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 3. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z matematyki Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 31 do nr 37. Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 4. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z fizyki/chemii Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych)tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 38 do nr 44. Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 5. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z ICT Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych)tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 45 do nr 51. Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Zamawiający zapewni materiały niezbędne do prowadzenia zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. KOD CPV: 80000000-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.innowacyjne-gimnazjum-turza-sl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach