Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów

Gmina Człuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8341001 , fax. 059 8342424
  • Data zamieszczenia: 2011-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Człuchów
    ul. Szczecińska 33 33
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8341001, fax. 059 8342424
    REGON: 77097963100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-260/11-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); c) sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i odnosi się do wszystkich części zamówienia. 3. Jednostka: 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 4. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Szkoła Podstawowa w Wierzchowie: CZĘŚĆ nr 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasie I w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 150 GODZIN (5 GRUP x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie I w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie II-III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY X 30 GODZIN) Szkoła Podstawowa w Polnicy: CZĘŚĆ nr 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 11: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 12: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 14 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 15 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 18 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) Szkoła Podstawowa w Rychnowach: CZĘŚĆ nr 19 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 20 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 21 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 22 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 24 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 25 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 26 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 27 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Rychnowach Opis: Zajęcia mające na celu pomoc terapeutyczną dla dzieci niepełnosprawnych w których stwierdzono trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 28 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 30 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) Szkoła Podstawowa w Stołcznie: CZĘŚĆ nr 31 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-II Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 32 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 33 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 34 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III Zajęcia psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 35 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 36 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu pomoc uczniom z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 37 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugczluchow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach