Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim ogłasza przetarg
- Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Plac St. Wielgoska 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 7970261 , fax. 25 7970006
- Data zamieszczenia: 2012-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim
Plac St. Wielgoska 5 5
21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
tel. 25 7970261, fax. 25 7970006
REGON: 00059127700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkola.stoczek-lukowski.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólno zawodowych w ramach projektu pn. Równe szanse - lepsze możliwości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólno zawodowych w Zespole Szkół w Stoczku Łukowskim, w ramach projektu pn.: Równe szanse - lepsze możliwości. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyrównanie różnic edukacyjnych, nabycie kompetencji zawodowych i przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy do końca sierpnia 2014 r. Liderem projektu jest Lechaa Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Fiołkowej 7, 20-834 Lublin. Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim wraz z Zespołem Szkół w Poniatowej są partnerami projektu. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-098/11.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć z przedmiotów ogólno zawodowych - w łącznej ilości 240 godzin (2 grupy x 120 godzin). Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi 45 minut. Liczba osób w jednej grupie wynosi 5.
3. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Stoczku Łukowskim. Harmonogram będzie obejmował sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do godz. 17:00.
4. Zakres obowiązków Wykonawcy:
- dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki zajęć dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego,
- opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu,
- prowadzenie zajęć z należytą starannością i rzetelnością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług oraz zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem zajęć,
- ścisłe przestrzeganie czasu zajęć, przerw, terminów i systemu ocen wprowadzonego przez Zamawiającego,
- pisemne informowanie z min. 3-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
- prowadzenie dokumentacji zajęć w postaci dziennika zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowanie osiągnięć uczniów,
- wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy,
- sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu,
- współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć,
- przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)
- przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć,
- zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,
- prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej,
- dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
5. Zajęcia objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w Zespole Szkół w Stoczku Łukowskim, Pl. St. Wielgoska 5, 21-450 Stoczek Łukowski.
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16