Przetargi.pl
PROWADZENIE SPOTKAŃ EKSPERCKICH W RAMACH SIECI WSPÓŁPRACY i SAMOKSZTAŁCENIA W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Kazimierza 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 42 42 , fax. 42 215 04 31
  • Data zamieszczenia: 2015-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego
    ul. Kazimierza 8 8
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 42 42, fax. 42 215 04 31
    REGON: 10040472800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podn-pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE SPOTKAŃ EKSPERCKICH W RAMACH SIECI WSPÓŁPRACY i SAMOKSZTAŁCENIA W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający w imieniu Powiatu Pabianickiego jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. W ramach projektu funkcjonuje 4 koordynatorów niezależnych sieci współpracy i samokształcenia, 7 szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) oraz powiatowy organizator rozwoju edukacji (PORE). 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest przygotowanie materiałów szkoleniowych i przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych spotkań w czterech n/w sieciach współpracy i samokształcenia, których celem jest doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli: - Sieć I (dyrektorska) w temacie pn. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora - Sieć II (nauczycielska) w temacie pn. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?, - Sieć III (nauczycielska) w temacie pn. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet, - Sieć IV (nauczycielska) w temacie pn. Jak radzić sobie ze szkolna absencją - bezpieczeństwo w szkole. 4. Uczestnikami spotkań będą dyrektorzy oraz nauczyciele placówek z terenu powiatu pabianickiego. Liczba uczestników w każdej z sieci - do 20 osób/sieć. 5. W ramach poszczególnych sieci - wymienionych w punkcie 3 - wymagane jest przeprowadzenie spotkań według poniższej tematyki: 5.1. Sieć I (dyrektorska): a) Dyrektor jako pracodawca: - spotkanie ze specjalistą z zakresu prawa oświatowego (wymiar 2 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą z zakresu prawa pracy (wymiar 1 x 60 min). b) Kontrola zarządcza w praktyce - spotkanie z ekspertem z zakresu obszaru kontroli zarządczej, finansów publicznych i rachunkowości związanej z działalnością oświatową, inwestycje i remonty w szkole/przedszkolu (wymiar 3 x 60 min), c) Dyrektor jako zarządca nieruchomości: - spotkanie ze specjalistą z zakresu zarządzania nieruchomością szkolną (wymiar 1,5 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą ds. zamówień publicznych (wymiar 1,5 x 60 min). 5.2. Sieć II (nauczycielska): a) Kreatywny uczeń i obywatel: - spotkanie ze specjalistą z zakresu podstaw neurodydaktyki - (wymiar 3 x 60 min). b) Kreatywność poza placówką oświatową: - spotkanie, w trakcie którego zostanie omówiona kwestia wykorzystania zasobów internetu/wycieczek szkolnych itp. w inspirowaniu uczniów do kreatywności (wymiar 3 x 60 min). c) Kreatywne zajęcia w szkołach i przedszkolach: - spotkanie, w trakcie którego zostanie omówiona kwestia twórczego myślenia w pracy metodą projektu edukacyjnego (wymiar 3 x 60 min). 5.3. Sieć III (nauczycielska): - spotkanie ze specjalistą IT z zakresu technik tworzenia i publikacji materiałów zamieszczanych na platformach internetowych (wymiar 3 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą IT ze znajomością zagadnień pracy w chmurze (CLOUD) (wymiar 3 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą IT ze znajomością zagadnień dot. wykorzystania tablic interaktywnych i Internetu w procesie nauczania (wymiar 3 x 60 min). 5.4. Sieć IV (nauczycielska): - spotkanie ze specjalistą z zakresu regulacji prawnych związanych z absencją szkolną i przepisów dot. bezpieczeństwa w szkole (wymiar 3 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą ze znajomością metod i narzędzi do diagnozowania absencji szkolnej (wymiar 3 x 60 min), - spotkanie ze specjalistą ewaluatorem (wymiar 3 x 60 min). 6. Zajęcia będą prowadzone w okresie od 01.02.2015 roku do 30.04.2015 roku, dni robocze wyłącznie w godzinach popołudniowych (maksymalnie do godz. 21.00) - w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu właściwym dla danej grup szkoleniowej (teren powiatu pabianickiego). Dokładne terminy spotkań zostaną ustalone w porozumieniu z Koordynatorem projektu (z minimum tygodniowym - 7 dniowym wyprzedzeniem). Sale, pracownie przewidziane na realizację zajęć szkoleniowych w danej placówce oświatowej udostępnione zostaną Wykonawcy nieodpłatnie. 7. Do zadań Wykonawcy należy: a) opracowanie programu spotkania zgodnie z tematyką szkoleń (zgodną z tytułami części), b) opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych, c) przygotowanie harmonogramu spotkań, d) przeprowadzenie spotkania w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, e) prowadzenie list obecności oraz ewidencji szkoleń, f) prowadzenie dokumentacji szkolenia i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia Zamawiającemu, g) przeprowadzenie spotkań zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia. 8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały po każdym z przeprowadzonych szkoleń. b) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia. c) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności opracowania materiałów poglądowych i pomocniczych, kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. Uwaga - materiały wykorzystywane przez uczestników spotkań, zapewnia Zamawiający. f) W ramach zaproponowanego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy. 10. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 11. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jeden projekt w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Łączne zaangażowanie w wykonanie wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Wykonawcy i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć szkoleniowych, składającej się z: a) listy obecności na zajęciach zawierających min.: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; b) rejestru odbytych spotkań z ekspertem: datę, godzinę, miejsce, temat oferty oraz liczbę godzin zrealizowanych; 14. Wszelkie dokumenty powstałe w wyniku realizacji przedmiotu muszą zawierać logotypy oraz informacje o Projekcie, zgodnie wymogami określonymi przez Instytucję Pośredniczącą II Stopnia tj. tekst Projekt Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Logotypy, o których mowa w zadaniu pierwszym zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej, w dniu zawarcia umowy w sprawie realizacji przedmiotu umowy. 15. W terminie 3 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zakończenia zajęć szkoleniowych, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu, dokumentów związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj.: a) harmonogramów i scenariuszy zajęć; b) list obecności; c) kart ewaluacyjnych i dokumentacji zajęć ćwiczeniowych; d) dokumentacji fotograficznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wwww.podn-pabianice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach