Przetargi.pl
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2013/2014, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: 2.1.1 w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 czerwca 2014 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 2 szkołach ogółem 8 godzin zajęć w formie warsztatów, (2 x4 godz. w 2014 r.) 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2 x4 godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r.) 4 godziny konsultacji indywidualnych (2 x2 godz. w 2014 r.) Część II Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 5 szkołach ogółem 20 godzin zajęć w formie warsztatów ( 5x4 godz. w 2014 r.), 20 godzin w formie wykładów tematycznych, (5 x4 godz. w 2014 r.) 15 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r.), 10 godzin konsultacji indywidualnych (5 x2 godz. w 2014 r.) Część III Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 12 godzin zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x4 godz. w 2014 r.), 9 godzin konsultacji grupowych (3x3 godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji indywidualnych ( 3x2 godz. w 2014 r.). Część IV Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1 x2 godz. w 2014 r.). Część V Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część VI Projekt edukacyjny w szkole w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część VII Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część VIII Nauczyciel 45+ w 7 szkołach/przedszkolach ogółem 28 godzin zajęć w formie warsztatów (7x4 godz. w 2014 r.), 28 godzin w formie wykładów tematycznych (7 x4godz. w 2014 r.), 21 godzin konsultacji grupowych (7x3 godz. w 2014 r.), 14 godzin konsultacji indywidualnych (7x2 godz. w 2014r.). Cześć IX Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich w 2 szkołach/przedszkolach ogółem 8 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2014 r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r.), 4 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014r.). Część X Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym w 1 przedszkolu ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część XI Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część XII Budowa koncepcji pracy szkoły w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). Część XIII Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 4 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x4godz. w 2014 r.), 3 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014r.). 2.1.2. w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 czerwca 2014 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 4 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r.) Część XV Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 4 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r.) Część XVI Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 4 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r.) Część XVII Wspierania pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 4 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 2 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r.) 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 3.1. W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, 3.1.2. współpraca ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci w zakresie organizacji spotkań, 3.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 3.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 3.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 3.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 3.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 3.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.2. Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji w postaci: list obecności i ankiety ewaluacyjnej na zakończenie szkolenia, 3.3. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 3.4. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 3.5. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach przedszkolach biorących udział w projekcie. 3.6. Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z wyborem Wykonawcy na dowolną ilość części, z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji eksperta może pełnić tę funkcję tylko maksymalnie w trzech częściach. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert równoważnych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach