Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na okres 4 lat w zakresie: 1. Prowadzenia rachunków bankowych: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu gminy i rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych; b) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych; c) prowadzenie subkont w ramach danego rachunku; d) świadczenie usług typu Home-banking; 2. Prowadzenia obsługi kasowej: a) przyjmowanie wpłat b) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat (dokonywanych za pośrednictwem banku) podatków od osób fizycznych c) dokonywanie wypłat gotówkowych 3. Lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych. 4. Automatycznego przenoszenie nadwyżki środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat jednodniowych. 5. Udzielania kredytów w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. 6. Zapewnienia możliwości rozliczania transakcji przelewowych w czasie rzeczywistym (w tym samym dniu); 7. Zobowiązania się, że odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane do salda w okresach miesięcznych, 8. Utworzenia subkont (w ilości ok. 3 tys.) dla mieszkańców Gminy na potrzeby obsługi gospodarki odpadami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Szacowane wielkość usługi jest przedstawiona w poniższych tabelkach: 1.Ośrodek Pomocy Społecznej Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość/ na miesiąc 1. Otwarcie rachunku bankowego 4 2. Prowadzenie rachunku bankowego 4 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking 4 4. Przelewy: 1741 a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 1210 b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 531 2.Szkoły Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość/ na miesiąc 1. Otwarcie rachunku bankowego 30 2. Prowadzenie rachunku bankowego 30 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking 30 4. Przelewy: 700 a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 475 b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 225 3.Urząd Gminy Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość/ na miesiąc 1. Otwarcie rachunku bankowego 25 2. Prowadzenie rachunku bankowego 25 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking 10 4. Przelewy: 400 a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 310 b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 90 4.Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Lp. Opis przedmiotu zamówienia Ilość/ na miesiąc 1. Otwarcie rachunku bankowego 2 2. Prowadzenie rachunku bankowego 2 3. Opłata za korzystanie z systemu home-banking 2 4. Przelewy: 19 a) na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach 7 b) na rachunki bankowe prowadzone w banku oferenta 12 Dane liczbowe wykazane w tabeli mogą ulec zmianie w zależności od posiadanych środków na rachunku bankowym budżetu i jednostek organizacyjnych gminy oraz od zakresu zadań które gmina będzie zobowiązana do wykonania z zakresu administracji rządowej (zawarte w powyżej tabeli dane liczbowe mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie). 2. Podane szacunkowe wielkości usługi mają charakter orientacyjny, do wyceny oferty należy, w celu porównywalności ofert, należy przyjąć te szacunkowe wielkości odpowiednio dla kazdego z zadań. 3. Wynagrodzeniem wykonawcy wynikającym z umowy będzie ilość faktycznie wykonanej usługi w ramach każdego z zadań i ceny jednostkowej dla każdego z zadań wynikającej z oferty wykonawcy. 4. Rozliczenie pomiędzy Zamawiajacy a Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych. 5. Ceny jednostowe pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu; 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmian (renegocjacji) warunków zamówienia przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę przez okres czterech lat; 8. Wykonawca nie może obciążać innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ oraz zobowiązuje się do przekazywania wyciągów bankowych z załączonymi dokumentami źródłowymi (przelewy, dowody wypłaty, noty memoriałowe, dowody wpłaty). 9. Uchwała budżetowa wraz ze zmianami znajduje się na stronie internetowej BIP Zamawiającego w zakładce Prawo Lokalne, w zakładce Uchwały Rady Gminy. 10. Zamawiający nie przewiduje wykonywania przelewów natychmiastowych w systemie Sorbnet. 11. Zamawiający nie przewiduje pokrywania kosztów przelewów zagranicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej Nr konta bankowego: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.1.28.2018 *należy uzupełnić - Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust.1 ustawy Prawo Bankowe (Ustawa z dnia 15 września 2017 r. - Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 t.j.). W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku ( w myśl art. 14 ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe). W przypadku Wykonawcy, którzy rozpoczęli działalność przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 31 stycznia 1989r. Prawo Bankowe, zgodnie z brzmieniem art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Ustawa z dnia 15 września 2017 r. - Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) i są upoważnieni do wykonywania czynności bankowych ustalonych w statucie lub innym dokumencie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy, powinni przedłożyć stosowne oświadczenie o tym informujące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach