Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek budżetowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Niedrzwica Duża oraz rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na okres 4 lat w zakresie: 1. Prowadzenia rachunków bankowych: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu gminy i rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych; b) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych; c) prowadzenie subkont w ramach danego rachunku; d) świadczenie usług typu Home-banking; 2. Prowadzenia obsługi kasowej: a) przyjmowanie wpłat b) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat (dokonywanych za pośrednictwem banku) podatków od osób fizycznych c) dokonywanie wypłat gotówkowych 3. Lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych. 4. Automatycznego przenoszenie nadwyżki środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki lokat jednodniowych. 5. Utworzenia punktu kasowego (filii lub oddziału) na terenie Gminy Niedrzwica Duża do obsługi kasowej budżetu oraz jednostek budżetowych gminy Niedrzwica Duża; Uwaga: w przypadku braku możliwość utworzenia punktu kasowego, Zamawiający dopuszcza możliwość dowozu gotówki na żądanie Zamawiającego wystosowane co najmniej 24 godziny przed datą dostawy. 6. Udzielania kredytów w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. 7. Zapewnienia możliwości rozliczania transakcji przelewowych w czasie rzeczywistym (w tym samym dniu); 8. Zobowiązania się, że odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane do salda w okresach miesięcznych, 9. Utworzenia subkont (w ilości ok. 3 tys.) dla mieszkańców Gminy na potrzeby obsługi gospodarki odpadami. 2. Podane szacunkowe wielkości usługi mają charakter orientacyjny, do wyceny oferty należy, w celu porównywalności ofert, należy przyjąć te szacunkowe wielkości odpowiednio dla kazdego z zadań. 3. Wynagrodzeniem wykonawcy wynikającym z umowy będzie ilość faktycznie wykonanej usługi w ramach każdego z zadań i ceny jednostkowej dla każdego z zadań wynikającej z oferty wykonawcy. 4. Rozliczenie pomiędzy Zamawiajacy a Wykonawcą odbywać się bedzie w okresach miesięcznych. 5. Ceny jednostowe pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu; 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmian (renegocjacji) warunków zamówienia przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę przez okres czterech lat; 8. Wykonawca nie może obciążać innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ oraz zobowiązuje się do przekazywania wyciągów bankowych z załączonymi dokumentami źródłowymi (przelewy, dowody wypłaty, noty memoriałowe, dowody wpłaty). 9. Uchwała budżetowa wraz ze zmianami znajduje się na stronie internetowej BIP Zamawiającego w zakładce Prawo Lokalne, w zakładce Uchwały Rady Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust.1 ustawy Prawo Bankowe (Ustawa z dnia 15 września 2017 r. - Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.). W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku ( w myśl art. 14 ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe). W przypadku Wykonawcy, którzy rozpoczęli działalność przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 31 stycznia 1989r. Prawo Bankowe, zgodnie z brzmieniem art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Ustawa z dnia 15 września 2017 r. - Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) i są upoważnieni do wykonywania czynności bankowych ustalonych w statucie lub innym dokumencie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy, bez konieczności uzyskania zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku, powinni przedłożyć stosowne oświadczenie o tym informujące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach