Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja Ośrodka Pomocy Społecznej i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gołdapi”

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl, http://bip.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja Ośrodka Pomocy Społecznej i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gołdapi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja Ośrodka Pomocy Społecznej i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gołdapi, obejmującego swym zakresem: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi w branży: budowlanej, sanitarnej. Zakres nadzorowanych prac przewidzianych dla OPS: a) ocieplenie ścian piwnic w gruncie oraz na gruncie budynku głównego oraz małego, b) wykonanie ocieplenia na „małym” budynku - rozebranie zniszczonego i nieodpowiadającego warunkom ocieplenia i wykonanie nowego zgodnie z wytycznymi z audytu. c) ocieplenie dachu nad budynkiem głównym oraz małym budynkiem wełną mineralną z wykonaniem podwieszenia stropów z płyt gipsowo-kartonowych, d) rozebranie istniejących posadzek bez ocieplenia i wykonanie nowych posadzek z ociepleniem, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku „małym”, f) ocieplenie ościeży okien i drzwi od południa – płyty klimatyczne, g) wykonanie wentylacji mechanicznej podpiwniczenia z odzyskiem ciepła, h) roboty towarzyszące: rozbiórkowe i odtworzeniowe itp. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją Szkoły Podstawowej nr 3 w Gołdapi w w branży: budowlanej. Zakres nadzorowanych prac przewidzianych dla SP3: a) ocieplenie ścian fundamentowych poniżej i powyżej gruntu, b) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku głównego szkoły c) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, d)wymiana pokrycia dachowego na części dydaktycznej budynku na nowe z papy termozgrzewalnej, e) rozebranie istniejącego pokrycia stropodachu i wykonanie nowego z papy termozgrzewalnej, f) izolacja termiczna podcienia przed wejściem głównym, g) modernizacja systemu grzewczego – wymiana zaworów grzejnikowych na zawory z głowicą termostatyczną, h) roboty towarzyszące: rozbiórkowe i odtworzeniowe itp. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/6004/przetarg-nieograniczony-na-czesc-i-termomodernizacja-ops-w-goldapi.html http://bip.goldap.pl/pl/1227/5962/przetarg-nieograniczony-na-czesc-ii-termomodernizacja-szkoly-podstawowej-nr-3-w-goldapi.html Szacunkowa wartość robót budowlanych – wynosi ok 1,3 mln zł. Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto: a) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) koordynacja robót poszczególnych branż; d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych; e) gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie; f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót; i) potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach