Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany

Gmina Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 25 80 , fax. 89 623 25 92
  • Data zamieszczenia: 2023-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 25 80, fax. 89 623 25 92
    REGON: 510743261
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany”.Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz postanowieniami niniejszej Umowy.Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował Umowę co najmniej z udziałem osób wskazanych w ofercie jako osoby pozostające w dyspozycji Zamawiającego do realizacji Umowy. Osoby te nie mogą być zaangażowane w realizację innych kontraktów (umów) w sposób kolidujący z obowiązkami wynikającymi z Umowy. W przypadku, gdy podstawowy skład Zespołu Nadzoru w opinii Wykonawcy nie jest wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego.Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien składać się z:- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej – Koordynator Zespołu Nadzoru,- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej.Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz załącznikami jest dostępny na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/739142
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp w zakresie dotyczącym:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.3) zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę, której przedmiotem był/jest nadzór wielobranżowy nad realizacją inwestycji obejmującej budowę /przebudowę /rozbudowę drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego z pełną infrastrukturą techniczną tj. budową sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej, budową odwodnienia drogi, oświetlenia drogowego oraz kanału technologicznego, o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto;b) dysponowanie niezbędnymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do nadzorowania budowy (robót budowlanych) w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do nadzorowania budowy (robót budowlanych) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do nadzorowania budowy (robót budowlanych) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do nadzorowania budowy (robót budowlanych) w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach