Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne

GMINA WILCZĘTA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-405 Wilczęta, 84
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552496504 , fax. 552496503
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WILCZĘTA
    84
    14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552496504, fax. 552496503
    REGON: 170748040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonania robót budowlanych) dla zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem ternu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne” współfinansowanego ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. 1) Roboty budowlane dotyczą modernizacji 3 budynków użyteczności publicznej w Wilczętach: a) Budynku Ośrodka Zdrowia w Wilczętach b) Budynku Urzędu Gminy Wilczęta c) Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilczętach 2) Zakres prac i robót obejmuje: • W budynku Ośrodka Zdrowia w Wilczętach:o roboty związane są z termomodernizacją oraz remontem pomieszczeń parteru i piwnicy budynku, na który składają się gabinety lekarskie, stomatologiczny i apteka wraz z pomieszczeniami przynależnymi. Budynek kwalifikuje się do XI kategorii obiektów budowlanych. Zakres robót budowlanych: wymiana okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymiana drzwi zewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie stropodachu, demontaż i ponowny montaż orynnowania, demontaż i wymiana instalacji odgromowej, remont stref wejściowych, remont schodów do kotłowni, demontaż starych i montaż nowych tablic informacyjnych podświetlanych, demontaż i wymiana zadaszeń na systemowe z montażem opraw ledowych, montaż nowych balustrad, remont pomieszczeń parteru w tym: wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, zamurowanie 2 okien recepcyjnych oraz wymiana 2 istniejących – wskazane w części graficznej, wykonanie nowych posadzek, wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian, montaż sufitów podwieszanych, wymiana wyposażenia tzw. białego montażu wraz z dostosowaniem toalet ogólnodostępnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, modernizacja części pomieszczeń piwnicznych, oczyszczenie, osuszenie, odgrzybienie ścian, uzupełnienie ubytków w murze przy wejściu do piwnicy, wykonanie tynków i malowanie, wyłożenie podłóg gresem po uprzednim oczyszczeniu i wyrównaniu podłoża, wymiana drzwi wewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu w tym: remont ciągów pieszych i samochodowych – odtworzeniowo bez zmiany profili ciągów i wykonanie opasek wokół budynku,o roboty związane z instalacją sanitarną w tym: instalacja centralnego ogrzewania - budowa wewnętrznej instalacji c.o. w obrębie projektowanego budynku wraz z montażem grzejników oraz montaż pomp ciepła, zbiornika buforowego i zasobnika c.w.u.,o roboty związane z instalacją elektryczną w tym: tablice elektryczne, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych 230V, instalacja systemu przyzywowego, zasilenie projektowanej pompy ciepła, budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, budowa wewnętrznej linii kablowej do powiązania mikroinstalacji z instalacją elektryczną budynku, budowa linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z siecią informatyczną budynku,o rozbiórka komina murowanego z cegły,o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych,• W budynku Urzędu Gminy:o roboty budowlane, na które składa się: wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż paneli fotowoltaicznych, o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych,• W sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilczętach:o roboty budowlane, na które składa się: ocieplenie ścian zewnętrznych, cokołów, częściowa wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,o remont pomieszczeń istniejących sanitariatów,o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych oraz wykonanie rekuperacji ściennej, Szczegółowy zakres w/w robót budowlanych określony został w projektach technicznych, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej warunków wykonywania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.3. Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia funkcji nadzoru inwestycyjnego w specjalności:a) branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno – budowlanym bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane;b) branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane;c) branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.4. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży pod warunkiem posiadania przez tą osobę odpowiednich uprawnień.5. Do obowiązków wykonawcy (inspektora nadzoru) należą wszystkie podstawowe czynności inspektora nadzoru przewidziane na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) oraz następujące obwiązki:1) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z przepisami ustawy Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, z promesą wstępną oraz inwestycyjną na dofinasowanie projektu, a także z umową z wykonawcą robót budowlanych,2) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływają na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, 3) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu placów budowy,4) udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi (bez domagania się dodatkowej zapłaty),5) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy (jeżeli będzie wymagany) i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,6) wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej wykonywanych prac na poszczególnych etapach, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego,7) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, 8) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,9) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, 10) rozwiązywanie razem z zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych, 11) uzgadnianie z zamawiającym wszystkich ewentualnych zmian zaistniałych podczas robót budowlanych,12) udzielanie zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez zamawiającego – w terminie wskazanym przez zamawiającego,13) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę robót budowlanych przed zerwaniem umowy, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, 14) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegający zakryciu lub zanikających, organizowanie i uczestniczenie we wszystkich odbiorach częściowych i końcowych,15) żądanie od wykonawcy robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w razie gdy ich kontynuacja mogła wywołać jakieś zagrożenia bądź niedopuszczalną sprzeczność z opracowaną dokumentacją,16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i zagrożeń, 17) zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie), 18) nadzór nad terminowością realizacji zadania,19) wykonywanie innych obowiązków nie wymienionych w umowie, które uznane zostaną za niezbędne do prawidłowej realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 700,00 PLN (słownie złotych: Siedemset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary nr rachunku 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publiczne w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) innej niż pieniądz –dokument został załączony w formie elektronicznej wraz ze złożoną ofertą.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet ewentualnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunkiem udziału w postępowaniu jest:a) wykonanie w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych w zakresie termomodernizacji, robót budowlanych związanych z montażem pomp ciepła i robót budowlanych związanych z montażem paneli fotowoltaicznych o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, przy czym liczba robót budowlanych nad którymi był pełniony nadzór inwestorski, składających się na tą kwotę nie może być większa niż 5. Wykonawca musi okazać świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego na każdą z tych robót.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za pełnienie funkcji inspektora nadzoru posiadającą wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w specjalności:1) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;2) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;3) kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru ww. specjalności . Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów BudownictwaUWAGA• przez uprawnienia budowalne należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831).• w przypadku osób, które nabyły uprawniania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach