Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w II półroczu 2019 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 340 414 , fax. 895 340 538
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. M. J. Piłsudskiego 61A
    10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 340 414, fax. 895 340 538
    REGON: 44478670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsolsztyn.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w II półroczu 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zostanie wstępnie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykona w stosunku do wszystkich ofert czynności wynikające z art. 87, art. 89 i art. 90 ust. 1 ustawy. Natomiast w stosunku do wstępnie wybranego Wykonawcy dokona analizy podmiotowej pod kątem zaistnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym. 4.Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców będą miały zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. Wszelkie koszty udziału w postępowaniu jak również koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca. 10.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 11.Zamawiajacy nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych: Część I – sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dziennych Domów będących w strukturze MOPS w Olsztynie Część II – sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do pozostałych placówek będących w strukturze MOPS w Olsztynie 13.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną lub dwie części, treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na dodatkowych dostawach towaru wyszczególnionego w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu. 15.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16.Zamawiający (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp) żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 17.Ogłoszenie o niniejszym przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, BIP oraz na stronie internetowej Zamawiającego: mopsolsztyn.bip.gov.pl 18.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w II półroczu 2019 roku: W części I: - Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27 - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13 - Dzienny Dom Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę ul. Piłsudskiego 61A - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasz Dom”, ul. Świtezianki 4A - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4 - Romska Świetlica Rodzinna, ul. Warszawska 16/1 - Ośrodek Wsparcia dla Osób Niesłyszących ul. Kętrzyńskiego 3/1 - Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Fałata 23 K - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasza Chata” ul. Mickiewicza 17/1 W części II: - Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ul. Kuronia 14 - Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ul. Królowej Jadwigi 4 - Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ul. Królowej Jadwigi 4 z filią przy ul. Kuronia 16 - Ośrodek Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wańkowicza 3 - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12 - Noclegownia ul. Towarowa 18A od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 2.W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: 2.1.Warzywa i owoce świeże dostarczane w trakcie realizacji umowy były wysokiej jakości, w gatunku I, również pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) oraz dopuszczone do obrotu. Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania takich produktów, aby jakość warzyw i owoców nie budziła wątpliwości co do jakości w gatunku I. 2.2.Realizacja dostaw odbywać się będzie w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. 2.3.Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 2.4.Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia na dowodach sprzedaży (fakturach) nazw warzyw i owoców ze wskazaniem odmian (np. jabłek czy gruszek) oraz kraju pochodzenia (produkt krajowy czy importowany), danych, które umożliwią sprawdzenie zgodności dostarczonego towaru i jego ceny. 2.5. Podane w formularzu asortymentowo – cenowym (zał. nr 2a i 2b) ilości są wielkościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towarów w ramach limitu wynagrodzenia, ilości wyższych lub niższych według cen po uwzględnieniu notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze i stałego upustu wskazanego w ofercie, bez żadnych skutków finansowych dla Zamawiającego. Zamawiający może ograniczyć lub zwiększyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów w okresie trwania umowy. 2.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2.7.Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późń.zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2014 r. poz. 669 z późń.zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 2.8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.), w godzinach określonych w zał. nr 6a i 6b do SIWZ – wykaz odbiorców. 3.Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości 4.Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5.Wykonawca będzie realizował dostawy przedmiotu zamówienia do placówek Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. 6.Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje zawarte w formularzu asortymentowo – cenowym (zał.2a i 2b) określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 7.Warzywa i owoce świeże będą dostarczane Zamawiającemu z uwzględnieniem notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze. 8.Wykonawca stosować będzie stały upust wskazany w ofercie od cen maksymalnych publikowanych w cotygodniowych notowaniach cen na stronie internetowej www.bronisze.com.pl. Ceny brutto dla Zamawiającego będą zawierały stały upust wskazany w ofercie podczas obowiązywania umowy. 9.Zamawiający będzie co tydzień (w każdy wtorek) przekazywał jednostkom organizacyjnym notowania cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze. 10.W sytuacji, gdy na dzień składania ofert giełda notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Broniszewie nie uwzględnia któregoś artykułu zawartego w tabeli formularz cenowy, należy zastosować cenę z notowań w ostatniej dostępnej publikacji na dany produkt. 11. W przypadku wystąpienia na giełdzie warzyw, owoców krajowych i zagranicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu warzyw i owoców z niższą ceną. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych warzyw i owoców oraz zgodność dostawy ze złożonym zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty razem z załącznikiem formularz cenowy ( dla wybranej części ) według załącznika stanowiącego załączniki nr 1 i nr 2a oraz 2 b do SIWZ, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca składa powyższe Oświadczenie po upublicznieniu Informacji po otwarciu ofert (zgodnie z art. 86 ust. 5). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w prowadzonym postępowaniu tylko jednej Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach