Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców świeżych do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2024

Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-287 Olsztyn, Wyspiańskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089533 37 66 , fax. 089533 37 66
  • Data zamieszczenia: 2024-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie
    Wyspiańskiego 2
    10-287 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089533 37 66, fax. 089533 37 66
    REGON: 510919665
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców świeżych do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do czterech żłobków miejskich:Żłobka Miejskiego Nr 1 w Olsztynie przy ul. Herberta 2b, 10-686 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 2 w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 47, 10-437 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 3 w Olsztynie przy ul. Mochnackiego 37, 10-036 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 4 w Olsztynie przy ul. Wyspiańskiego 2, 10-287 Olsztyn w roku 2024 wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia wymieniono w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załączniki nr 1a do formularza oferty.2. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga by: 1) warzywa i owoce świeże były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2) dostawy były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.3) Wykonawca dysponował samochodem/samochodami dostawczymi spełniającymi wymogi sanitarne dotyczące przewozu warzyw i owoców świeżych potwierdzone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny.4) Firma Wykonawcy znajdowała się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) 5) Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.6) Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 7) Wykonawca przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.3. Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu asortymentowo - cenowym określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.4. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1a do formularza oferty. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. 6. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane warzywa i owoce w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach