Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba Parki w Uzdrowisku Gołdap.

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2017-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba Parki w Uzdrowisku Gołdap.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Parku Kinezyterapeutycznego. Zakres nadzorowanych robot: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnych; wykonanie przebudowy chodników; wykonanie miejsc postojowych; przebudowę zjazdu; montaż elementów stałej organizacji ruchu ; wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodniki z płyt granitowych gr. 8 cm i kostki granitowej czarnej gr. 8 – 11 cm, zjazd i miejsca postojowe z kostki granitowej szarej gr. 8-11 cm/ betonu asfaltowego. Materiały gat. 1. Powierzchnia utwardzenia ogółem -15 944,70 m2, w tym: piesze 6 773,10 m2, jezdne i parkingi 8 970,60 m2, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw 201,00 m2; zabudowa (toaleta publiczna) – 10,0 m2 ; tereny zieleni – 1 526,60 m2. Wyposażenie terenu w urządzenia wypoczynkowe i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku. Część II Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej Zakres nadzorowanych robot: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnej, wykonanie przebudowy zjazdów, wykonanie nawierzchni pieszych i rowerowych, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia kinezyterapeutyczne, wykonanie nawierzchni żwirowo – tłuczniowej ścieżki sprawnościowej, montaż elementów stałej organizacji ruchu, montaż elementów małej architektury i urządzeń gimnastycznych, wypoczynkowych na placu kinezyterapeutycznym oraz placu wypoczynkowym. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdy i miejsca postojowe z kostki betonowej gr 8 cm, nawierzchnia placu kinezyterapeutycznego z kostki betonowej gr 5 cm oraz płyt gr 4 cm, ścieżka sprawnościowa z mieszanki żwirowo - tłuczniowej. Powierzchnia utwardzenia nawierzchni – 9 096,80 m2, w tym jezdne (ulica) 4 789,70m2, parkingi, zjazdy, opaski 543,0 m2, rowerowe 1 729,40 m2, piesze (chodniki) 1 467,60 m2, piesze (plac wypoczynkowy) 145,80 m2, nawierzchnia bezpieczna 224,40m2, nawierzchnia żwirowo -tłuczniowa 196,90 m2; murek oporowy (gabiony) – 236,50 m2; tereny zielone - 2 244,50 m2. Wyposażenie placu kinezyterapeutycznego oraz placów wypoczynkowych w urządzenia gimnastyczne, wypoczynkowe, i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku. Nadzór nie obejmuje robót drogowych w obrębie działek nr geod.506/8 i 506/7 należących do PKP. Część III Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej. Budowa parkingu: Budowa jezdni o dł. 150,66 m i szer. zmiennej 6,0 i 5,0 m, budowa 102 miejsc parkingowych wraz z trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych o łącznej pow. 1 398,2 m2 oraz chodników dla pieszych pow. 850,0 m2 Zakres nadzorowanych robót: - roboty ziemne związane z usunięciem humusu, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (miejsca wjazdu i wyjazdu), - roboty ziemne związane z wykopaniem nasypów, wykonaniem wykopów korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, - założenie rur osłonowych na istniejących kablach En, - wykonanie oświetlenia parkingu, - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi, - budowę konstrukcji jezdni, parkingów, chodników - oznakowanie poziome i pionowe. 2) Toaleta: Budowa (montaż) prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej WC, przystosowanej dla kobiet, mężczyzn, osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi, wykonanej w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Posadowienie typowej toalety na płycie żelbetowej. Podłączenie do istniejącej sieci zasilania elektrycznego oraz sieci wod-kan poprzez przyłącza. Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniach należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych e) Składanie Zamawiającemu raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach dwumiesięcznych „Sprawozdanie” w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego okresu. Sprawozdanie powinno zawierać; — opis postępu robót, — nakłady finansowe poniesione na roboty, — opisy powstałych problemów i zagrożeń m.in. dotyczących terminu zakończenia robót oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, — fotografie dokumentujące postęp robót, — wykaz zmian w dokumentacji projektowej, f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót; i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem : http://bip.goldap.pl/pl/1227/5349/rozbudowa-parkow-kinezyterapeutycznego-i-zdrojowego-oraz-budowa-sciezki-zdrowia-laczacej-oba-parki-w-uzdrowisku-goldap.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach