Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
REGON: 01751157500161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie działań w zakresie informacji i promocji w ramach Projektu: Budowa obwodnicy m. Kraśnik w ciągu dróg krajowych nr 19 Suwałki- Rzeszów i nr 74 Kielce- Kraśnik, POIS.08.02.00-00-052/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań w zakresie informacji i promocji w ramach Projektu: Budowa obwodnicy m. Kraśnik w ciągu dróg krajowych nr 19 Suwałki - Rzeszów i nr 74 Kielce- Kraśnik, POIS.08.02.00-00-052/09 obejmujących : - uruchomienie (stworzenie) strony internetowej - aktualizację strony internetowej - zrealizowanie 3 profesjonalnych filmów w formacie DVD dokumentujących kolejne etapy realizacji Projektu - wydanie książki dokumentującej historię przygotowań - wydanie broszury informacyjnej ( I i II część ) - dostarczenie, zainstalowanie i utrzymanie w czasie trwania projektu tablic informacyjnych budowy wraz z konstrukcjami wsporczymi - dostarczenie i zainstalowanie tablic pamiątkowych wraz z konstrukcjami wsporczymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Doświadczenie Wykonawcy-Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu promocji, związaną z zarządzeniem projektem współfinansowanym przez Unię Europejską o wartości usługi co najmniej 100 000 zł brutto. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych usług (Doświadczenie), w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wykazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18