Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania w ramach projektu: Budowa Centrum Badań Procesów Ekstrakcji Nadkrytycznej surowców roślinnych z zastosowaniem CO2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 473 14 00 , fax. 081 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 473 14 00, fax. 081 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania w ramach projektu: Budowa Centrum Badań Procesów Ekstrakcji Nadkrytycznej surowców roślinnych z zastosowaniem CO2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oprogramowania, zgodnie z poniższym wykazem: Część I - Oprogramowanie AUTOCAD 2010 - 3 licencje w wersji NLM + roczna subskrypcja Część II - Oprogramowanie SYSTAT w wersji 13 - 1 licencja w wersji SYS13SUPKG-EXT Parametry techniczne: pecyfikacja techniczna nr I8-21.07-01.00 - załącznik nr 3.1 Specyfikacja techniczna nr I8-21.07-02.00 - załącznik nr3.2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności dystrybucji oprogramowania komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia wymienionego w ofercie. Do potwierdzenia : aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczeniem o dysponowaniu majątkowym prawem autorskim zgodnie z zapisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.) obejmującym dystrybucję oprogramowania i materiałów stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 7); - Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia : Wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. (wg załącznika nr 6 do SIWZ) W celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia w zakresie danej części, musi przedstawić wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację zamówień: CZĘŚĆ I Oprogramowanie AUTOCAD co najmniej 3 licencje , o łącznej nie mniejszej niż 70.000,00 zł CZĘŚĆ II Oprogramowanie SYSTAT co najmniej 1 licencja, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części równocześnie, warunek musi być spełniony łącznie. Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - posiadają zdolność kredytową lub środki na rachunku w wysokości nie mniejszej niż: dla CZĘŚCI I 70.000,00 zł dla CZĘŚCI II 10.000,00 zł Do potwierdzenia : - Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części równocześnie, warunek musi być spełniony łącznie. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Do potwierdzenia : Oświadczeniem w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IWYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczeniem o dysponowaniu majątkowym prawem autorskim zgodnie z zapisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.) obejmującym dystrybucję oprogramowania i materiałów stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną