Przetargi.pl
Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu, które obejmują: 1)iluminację obiektów zabytkowych na Wyspie Piaskowej, 2)iluminację wokół pomnika kard. B.Kominka, 3)oświetlenie parkowe przy parkingu przy ul. Mickiewicza, 4)oświetlenie parkowe terenów zieleni w części Parku Szczytnickiego, 5)oświetlenie parkowe na osiedlu GAJ przy ul. Orzechowej, 6)oświetlenie parkowe placu zabaw przy ul. Mikołowskiej, 7)oświetlenie parkowe przy placu Św. Macieja, 8)oświetlenie parkowe przy scenie w Parku Południowym, 9)oświetlenie parkowe wzdłuż nabrzeża rzeki Odry przy ul. Św. Józefa, 10)oświetlenie i iluminacja w Ogrodzie Japońskim w części Parku Szczytnickiego, 11)oświetlenie przy schodach nabrzeża rzeki Odry na Wyspie Słodowej, 12)oświetlenie parku osiedlowego przy ul. Bajana, 13)oświetlenie zieleni przy nabrzeżu rzeki Odry przy ul. Katedralnej 6, 14)oświetlenie i iluminacja Pomnika Króla B. Chrobrego przy ul. Świdnickiej, 15)oświetlenie parku i iluminacji Pomnika Wspólnej Pamięci przy ul. Grabiszyńskiej, 16)iluminacja pomnika Europejski Krzyż Pokoju przy ul. Wyszyńskiego, 17)oświetlenie sektora VIII Parku Szczytnickiego w rejonie ulicy L. Różyckiego i F. Chopina, 18) oświetlenie parkowe i iluminacja w parku im Mikołaja Kopernika. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1) Czynności rozliczane wg miesięcznej stawki ryczałtowej: a)obsługa i przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej oraz sterowniczej w szafkach oświetleniowych 1 raz w miesiącu, b)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni oraz utrzymanie w czystości opraw, c)przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, raportowanie i usuwanie uszkodzeń w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia, d)kontrola stanu oświetlenia w porze nocnej 1 raz w miesiącu, e)wymiana uszkodzonych elementów: przewodów w słupie, niesprawnych źródeł światła, układów zapłonowych, oprawek, dławików, kondensatorów, bezpieczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących, tabliczek i drzwiczek słupowych do 3 dni od zgłoszenia, f)powiadomienie Zamawiającego o usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości działania oświetlenia w ciągu - 3 dni od dnia usunięcia, g)usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa zdrowia i życia użytkowników terenów zieleni, spowodowanych przez urządzenia oświetlenia. 2)Pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami - 1 raz w roku. 3)Czynności awaryjne i zdarzenia losowe rozliczane będą kosztorysem powykonawczym dla n/w robót objętych odrębnym zleceniem: a)wymiana uszkodzonych słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych oraz malowanie metalowych konstrukcji słupów oraz szafek, b)wymiana uszkodzonych kabli, szafek, styczników, wyłączników, elementów iluminatorów i lamp do iluminacji. 4)Wykonawca nie może odmówić do eksploatacji i konserwacji przyjęcia dodatkowych punktów oświetlenia parkowego oraz punktów świetlnych iluminacji obiektów zabytkowych, przekazywanych do eksploatacji w trakcie trwania umowy za odrębnym wynagrodzeniem . 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby punktów świetlnych lub iluminatorów od pierwszego dnia każdego miesiąca. Każda zmiana liczby punktów świetlnych lub iluminatorów spowoduje zmianę należnego miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1)Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2)Uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. 4)Wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, objętych niniejszym zamówieniem. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej całoroczne prace konserwacyjne oświetlenia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto, b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia kierownika robót, posiadającego wymagane prawem uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia SEP w zakresie dozoru oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę. Kierownik robót musi posiadać co najmniej 3 letnią praktykę zawodową. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% oferowanej rocznej ceny brutto, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20% oferowanej rocznej ceny brutto. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres trwania zamówienia do posiadania ubezpieczenia o.c. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawca występujący, jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum należy załączyć odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4)aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5)aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości i przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji ), 8) dla kierownika robót: a) uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) zaświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, c) uprawnienia SEP w zakresie dozoru. 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, 10)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11)Oświadczenia, że Wykonawca: - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji); - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach