Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA ULICY ZABOBRZE W BOLESŁAWCU, JAKO DROGI ALTERNATYWNEJ W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania: Przebudowa ul. Zabobrze w Bolesławcu, jako drogi alternatywnej w ciągu drogi krajowej nr 4 w branżach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: a) przebudowę istniejącej jezdni w zakresie konstrukcji i geometrii, b) modernizację przekroju normalnego oraz geometrii istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz usprawnienia ruchu drogowego, c) budowę chodników: częściowo obustronnych, częściowo jednostronnych, d) budowę zatok autobusowych, e) budowę kanalizacji deszczowej fi 200 - wpusty ściekowe wraz z przyłączeniami do sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, f) aktualizację organizacji ruchu drogowego, g) przebudowę oświetlenia ulicznego. Umowny termin zakończenia robót objętych nadzorem inwestorskim, to 30 listopada 2010 roku. 3. Nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.). 4. Zamówienie zostanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Działania 3.1. Infrastruktura drogowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w branżach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącymi jednocześnie członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży drogowej, co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży przy realizacji budowy lub remontu obejmującego wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi klasy L, o kategorii ruchu KR2. 4. Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży przy realizacji budowy lub remontu obejmującego wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi klasy L. 5. Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży przy realizacji budowy oświetlenia drogowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Zał. Nr 1. 4. Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia oraz kserokopie uprawnień wymienionych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Zał. Nr 2. 5. Wykaz zrealizowanych usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży drogowej. Do wykazu należy dołączyć dokument/dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży, przy realizacji budowy lub remontu obejmującego wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi klasy L, o kategorii ruchu KR2 - Zał. 3.1. 6. Wykaz zrealizowanych usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Do wykazu należy dołączyć dokument/dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży, przy realizacji budowy lub remontu obejmującego wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi klasy L- Zał. 3.2. 7. Wykaz zrealizowanych usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną do nadzorowania robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Do wykazu należy dołączyć dokument/dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w swojej branży, przy realizacji budowy oświetlenia drogowego - Zał. 3.3. 8. Wykaz robót (części zamówienia), które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zał. Nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28